Marketing, reklama i nowe media (PL-EN)

Udostępnij strone

 

  1. Rodzaj studiów:
    I stopnia (licencjackie)
  2. Tryb studiów:
    stacjonarne

  3. Język wykładowy:
    polski i angielski
  4. Czas trwania studiów:
    3 lata (6 semestrów)
  5. Kierunek:
    Socjologia

 

Rewolucja technologiczna dziejąca się na naszych oczach radykalnie zmienia sposób planowania, tworzenia i przeprowadzania kampanii marketingowych.

Niektórzy nadal liczą polubienia, a Ty, dzięki studiom w Collegium Civitas, będziesz budować prawdziwe zaangażowanie!

Nauczymy Cię nie tylko jak zaplanować kampanię marketingową i PR-ową. Z nami poznasz najnowsze techniki marketingowe, dowiesz się jak kreować zainteresowanie w mediach społecznościowych, wprowadzić produkt na rynek, a także jak stworzyć dobre copy (samodzielnie oraz z użyciem AI). Wiedzę uzupełnisz o znajomość zagadnień psychologii reklamy, socjologii i badań rynku.

Jak to osiągniesz?
1
Przygotujesz się do wykorzystywania AI w celu personalizacji doświadczeń klientów, automatyzacji procesów i zwiększania efektywności kampanii. Pozwoli Ci to odnaleźć się na rynku pracy po kolejnej technologicznej rewolucji. Jednocześnie rozwiniesz kompetencje miękkie w zakresie kreatywnego myślenia, komunikacji interpersonalnej czy autoprezentacji, co pozwoli Ci zachować w swojej pracy czynnik ludzki.

2
Zdobędziesz wiedzę na temat budowania i zarządzania marką oraz opracowywania kompleksowych strategii marketingowych. Twój warsztat marketerki/marketera będzie opierał się na solidnej podstawie socjologicznej. Nauczysz się obsługiwać specjalistyczne programy do analizy danych jakościowych i ilościowych, dzięki czemu będziesz w stanie zaprojektować badanie rynku i zinterpretować otrzymane dane.

3
Zrozumiesz sposób działania różnorodnych mediów i nauczysz się efektywnego planowania w nich kampanii reklamowych. Zgłębisz także umiejętność pisania perswazyjnych tekstów reklamowych i opowiadania historii, które angażują odbiorców.

4
Marketingu nie da się nauczyć z książek. To bardzo praktyczna dziedzina. Dlatego zajęcia specjalnościowe prowadzą ekspertki/eksperci, którzy od lat, z sukcesami realizują kampanie marketingowe dla różnych marek. Dzięki nim poznasz specyfikę pracy w branży i nauczysz się „marketingowych sztuczek”.

5
Zdobytą wiedzę oraz umiejętności wyćwiczysz podczas warsztatów, ćwiczeń, zadań i projektów. Możesz także wziąć udział w konkursach branżowych. Zrealizujesz również praktyki w wybranej firmie. Wszystkie te doświadczenia złożą się na Twoje przyszłe portfolio, o którym będziesz mógł opowiedzieć podczas pierwszej rozmowy o pracę. A przygotować się do niej pomoże Ci Akademickie Biuro Karier CC, oferujące wsparcie doradcze i coachingowe, przez cały okres trwania studiów.

 

Twoje korzyści finansowe

  • Stałe czesne dla kandydatów rozpoczynających studia w roku 2024/2025
  • W cenie czesnego: praktyki, konsultacje z wykładowcami, wydanie dyplomu oraz suplementu
  • Szeroka oferta zniżek w czesnym – np. za działalność na rzecz uczelni
  • Stypendia naukowe, które mogą pokryć czesne
  • Brak konieczności opłacania noclegu – studia niestacjonarne to 1 dzień weekendowy na uczelni i 1 dzień zajęć zdalnych

 

Co po studiach?

  • Agencje marketingowe, interaktywne i PR
  • Agencje eventowe i ambientowe
  • Domy mediowe
  • Działy marketingu i PR
  • Media (Internet, telewizja, prasa, radio)

Kontakt

Biuro Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1210,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa

NEWSLETTER

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).