Marketing, reklama i nowe media (PL-EN)

Udostępnij strone

 

  1. Rodzaj studiów:
    I stopnia (licencjackie)
  2. Tryb studiów:
    stacjonarne

  3. Język wykładowy:
    polski i angielski
  4. Czas trwania studiów:
    3 lata (6 semestrów)
  5. Kierunek:
    Socjologia

 

W erze, gdzie technologia przekształca każdy aspekt naszego życia, marketing również przechodzi znaczącą transformację.

Niektórzy nadal liczą polubienia, Ty, dzięki studiom w Collegium Civitas, będziesz budować prawdziwe zaangażowanie!

Nauczymy Cię, nie tylko planowania i realizacji kampanii marketingowych i PR, ale także wspólnie zgłębimy najnowsze techniki marketingu cyfrowego. Nauczysz się, jak efektywnie wzbudzać zainteresowanie w mediach społecznościowych, wprowadzać produkty na rynek, tworzyć przekonujące treści – samodzielnie i przy pomocy sztucznej inteligencji.

Jak to osiągniesz?
1
Opanujesz wykorzystanie AI do personalizacji doświadczeń klientów i automatyzacji procesów marketingowych, co przygotuje Cię na bieżące wyzwania rynkowe. Jednocześnie rozwiniesz umiejętności miękkie, takie jak kreatywne myślenie czy skuteczna komunikacja, dzięki czemu zachowasz w swoich działaniach czynnik ludzki.

2
Nauczysz się budowania silnych marek i tworzenia skutecznych strategii marketingowych, opierając się na dogłębnej wiedzy socjologicznej. Zdobędziesz również umiejętności korzystania z zaawansowanych narzędzi do analizy danych, co pozwoli Ci na efektywne prowadzenie badań rynkowych.

3
Zgłębisz tajniki skutecznego wykorzystania różnych mediów do planowania kampanii reklamowych oraz nauczysz się tworzenia angażujących tekstów i narracji, które przemawiają do odbiorców.

4
Zajęcia specjalnościowe poprowadzą doświadczone/doświadczeni ekspertki/eksperci, dzięki którym poznasz realia branży i odkryjesz skuteczne strategie marketingowe.

5
Przełożysz teorię na praktykę podczas warsztatów, ćwiczeń i projektów. Udział w konkursach branżowych i praktyki w firmach pozwolą Ci zdobyć doświadczenie i stworzyć portfolio, które zaprezentujesz podczas rozmów kwalifikacyjnych. W tym wszystkim wesprze Cię Akademickie Biuro Karier CC, dostępne dla Ciebie przez cały czas trwania studiów.

 
Twoje korzyści finansowe

  • Stałe czesne dla kandydatów rozpoczynających studia w roku 2024/2025
  • W cenie czesnego: praktyki, konsultacje z wykładowcami, wydanie dyplomu oraz suplementu
  • Szeroka oferta zniżek w czesnym – np. za działalność na rzecz uczelni
  • Stypendia naukowe, które mogą pokryć czesne

 
Co po studiach?

  • Agencje marketingowe, interaktywne i PR
  • Agencje eventowe i ambientowe
  • Domy mediowe
  • Działy marketingu i PR
  • Media (Internet, telewizja, prasa, radio)

Kontakt

Biuro Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1210,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa