Dla Dyrektorek i Dyrektorów szkół ponadpodstawowych

Udostępnij strone

 

Webinar „Style myślenia FRIS® a komunikacja.”

1,5 godzinne spotkanie na platformie ZOOM

9.03.2023, godz. 18.00-19.30

Zapraszamy do rejestracji na spotkanie:

https://evenea.pl/pl/wydarzenie/stylemysleniafrisdyrektorzy

Podczas szkolenia poznasz style myślenia, które determinują podejmowane przez Ciebie i Twoich partnerów decyzje. Zobaczysz, jak różne sposoby myślenia i wynikające z nich style działania prowadzą do różnych efektów w realizowanych zadaniach. Znajdziesz odpowiedź na pytania, co sprawia, że z jednymi osobami budujesz relacje szybko, a z innymi współpraca jest wyzwaniem. Dowiesz się również, jak można ten proces usprawnić. Nauczysz się, jak mając świadomość stylu myślenia i działania drugiej osoby, możesz dostosować argumentację, aby być zrozumianym, budować relacje i efektywnie współpracować.

 

Choć zasady współpracy są znane od lat, to zagadnienia wiedzy z zakresu neurobiologii i neurowspółpracy odkrywają nowe możliwości i dają rekomendacje w tym zakresie. Neurowspółpraca porusza m.in. kwestię tego, jak sposób myślenia i postrzegania ludzi wpływa na:

  • komunikowanie się z ludźmi;
  • ocenę zachowań i postaw innych opartych na rzetelnych naukowych przesłankach, nie uprzedzeniach;
  • budowanie naszego wizerunku w oczach ludzi;
  • sposób zarządzania efektywnością swoją i innych osób;
  • zachowania negocjacyjne i przywódcze;

 
Neurowspółpraca wyjaśnia również podświadome mechanizmy budowania i utraty zaufania w relacjach.

Prowadząca:

Ula Rzeczko – psycholożka, psychoterapeutka, Scrum Master i trenerka FRIS®.

Specjalizuje się w pracy z zespołami oraz osobami dotkniętymi problemami w relacjach, w tym problemem przemocy – z osobami, które jej doznają, sprawcami oraz dziećmi. Pomaga również odzyskać kontrolę nad swoim życiem osobom cierpiącym na depresje, fobie, lęki i ataki paniki.

„Skupiam się na zrozumieniu świata moich Klientów, by pomóc wydobyć ich naturalne zasoby. Dzięki temu moi Klienci mogą sobie poradzić z kryzysową sytuacją, w jakiej się znaleźli, wyciągnąć wnioski i dokonać niezbędnych zmian, które pozwolą im cieszyć się życiem w niedalekiej przyszłości. Wyposażam moich Klientów w narzędzia i kompetencje, by w przyszłości mogli rozwiązywać sytuacje kryzysowe samodzielnie.”