-
Rodzaj studiów:II stopnia (magisterskie uzupełniające)
-
Tryb studiów:
stacjonarne
(zobacz także: niestacjonarne)
-
Język wykładowy:polski
-
Czas trwania studiów:2 lata (4 semestry)
-
Kierunek:Socjologia
Green marketing i komunikacja społeczna to specjalność dla tych, którzy chcą współtworzyć marki produktów lub usług nie tylko zaspokajających potrzeby konsumenta, ale robiących to w sposób przyjazny dla środowiska. Dołącz do nas, jeśli chcesz promować postawy i zachowania odpowiedzialne społecznie, tworzyć angażującą komunikację oraz realizować w czasie zajęć potrzebne, praktyczne projekty. Jeśli chcesz być jednym z liderów zielonej zmiany – zapraszamy do wspólnej pracy!
Dzisiaj „zielony” to znacznie więcej niż tylko „nie szkodzić środowisku”. „Zielony” jest uczciwy, społeczny, ekologiczny, odpowiedzialny. „Zielony” to nie tylko kwestia komunikacji to sposób myślenia i działania.
Program specjalności łączy solidną wiedzę na temat kontekstów, wyzwań, najlepszych praktyk zrównoważonego rozwoju, narzędziami współczesnej socjologii i praktyczne umiejętności z zakresu strategii marki i komunikacji. Uczymy rzeczy ważnych i potrzebnych, które już w czasie studiów wdrażamy w formie praktycznych projektów realizowanych z partnerami zewnętrznymi.
Specjalność Green marketing i komunikacja społeczna realizowana jest we współpracy i udziałem ekspertów z Ośrodka Badań nad Przyszłością Collegium Civitas.
Atuty:
- studia realizowane we współpracy z Ośrodkiem Badań nad Przyszłością Collegium Civitas;
- kształcenie w nowym zawodzie /obszarze kompetencji, którego znaczenie dymaicznie wzrasta we wszystkich obszarach działań biznesowych i społecznych;
- unikalny multidyscyplinarny program. Połączenie i wykorzystanie wiedzy z zakresu ekologii, zrównoważonego rozwoju, wiedzy socjologicznej i narzędzi badań do tworzenia wartościowych, etycznych rozwiązań z zakresu komunikacji;
- praktyczne i kompleksowe spojrzenie na komunikację idei oraz jej wykorzystaniu w działaniach marketingowych oraz odpowiedzialnych za wprowadzanie zasad zrównoważonego rozwoju w przedsiębiorstwie, employer brandingu, edukacji społecznej realizowanej przez jednostki biznesu, publiczne oraz organizacje pożytku publicznego;
- uwzględnienie najnowszych trendów w komunikacji z odbiorcą i w nowych mediach – przygotowanie do wykorzystania i tworzenia narzędzi komunikacji w mediach elektronicznych;
- przewaga zajęć praktycznych i warsztatowych wśród zajęć specjalizacyjnych; – angażujące narzędzia dydaktyczne- przewaga zajęć warsztatowych, pracowni- laboratoriów, praca na studiach przypadków.
Jesteśmy także online
- sposób realizacji zajęć dopasowany do sytuacji epidemicznej w kraju – planowo zajęcia odbywają się w siedzibie uczelni, możliwy jest system mieszany lub całkowicie online;
- kadra przygotowana do prowadzenia zajęć zarówno online, jak i w salach wykładowych;
- większość zajęć online realizowana metodami w pełni interaktywnymi;
- dostępne trzy platformy szkoleniowe (Wirtualna Uczelnia, Moodle oraz MS Teams) – nowoczesne techniki kształcenia na odległość.
Gdzie możesz pracować po studiach:
- działy marketingu firm komercyjnych;
- w firmach wprowadzających/ działających wg zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, jako tzw. „zielony oficer”;
- działy CSR;
- agencje sektora komunikacyjnego – agencji PR, CSR, eventowych, reklamowych;
- działy promocji i marketingu instytucji państwowych prowadzących kampanie społeczne;
- dział komunikacji trzeciego sektora (NGO);
- działy promocji i komunikacji samorządów.
Kontakt
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa