-
Rodzaj studiów:II stopnia (magisterskie uzupełniające)
-
Tryb studiów:
niestacjonarne
(zobacz także: stacjonarne)
-
Język wykładowy:polski
-
Czas trwania studiów:2 lata (4 semestry)
-
Kierunek:Socjologia
Specjalność stanowi odpowiedź na najbardziej aktualne wyzwania stojące przed społeczeństwami – konieczność efektywnej komunikacji w zakresie profilaktyki zdrowotnej. Bezpośrednią inspiracją dla uruchomienia specjalności jest pandemia koronawirusa, która ukazała, jak ważne jest formułowanie rzeczowych, skutecznych i atrakcyjnych komunikatów w obszarze zdrowia. Eksperci i ekspertki podkreślają, że społeczeństwa będą musiały regularnie mierzyć się z różnymi epidemiami.
Zapotrzebowanie na ekspercką wiedzę i kompetencje w zakresie komunikacji w promocji zdrowia już jest zauważalne i najprawdopodobniej będzie wzrastało wraz z nowymi wyzwaniami na poziomie lokalnym, państwowym i międzynarodowym.
Wybierz specjalność „Komunikacja w promocji zdrowia”. Zdobądź unikalną wiedzę i umiejętności łączące zagadnienia z zakresu socjologii zdrowia oraz projektowania strategii komunikacji w profilaktyce zdrowotnej.
Atuty:
- zdobędziesz wyjątkową wiedzę i umiejętności, będące połączeniem strategii komunikacji i socjologii zdrowia!;
- będziesz potrafił/a odpowiedzieć na jedne z najważniejszych wyzwań stojących przed społeczeństwami – zarówno na poziomie lokalnym, krajowym, jak i międzynarodowym;
- poznasz doświadczonych ekspertki i ekspertów posiadających zarówno praktyczną, jak i akademicką wiedzę;
- uzyskasz kompetencje umożliwiające różnorodną aktywność zawodową;
- masz dostęp do kompleksowego wsparcia doradczego i coachingowego Centrum Karier przez cały czas trwania studiów;
- studiujesz w międzynarodowym środowisku – 5. miejsce wśród najbardziej umiędzynarodowionych niepublicznych uczelni w Polsce;
- masz dostęp do programów wymiany międzynarodowej – nauka na wybranej uczelni przez semestr lub dwa;
- certyfikat „Lider jakości kształcenia” wyróżniający najbardziej innowacyjne, nowoczesne i wartościowe programy studiów na polskich uczelniach.
Jesteśmy także online:
- sposób realizacji zajęć dopasowany do sytuacji epidemicznej w kraju – planowo zajęcia odbywają się w siedzibie uczelni, możliwy jest system mieszany lub całkowicie online;
- kadra przygotowana do prowadzenia zajęć zarówno online, jak i w salach wykładowych;
- większość zajęć online realizowana metodami w pełni interaktywnymi;
- dostępne trzy platformy szkoleniowe (Wirtualna Uczelnia, Moodle oraz MS Teams) – nowoczesne techniki kształcenia na odległość.
Gdzie możesz pracować po studiach:
- działy PR, marketingu w agencjach reklamowych;
- działy PR, marketingu w firmach medycznych i farmaceutycznych;
- agencje badawcze i analityczne;
- agencje Public Relations;
- instytucje publiczne – lokalne, państwowe i międzynarodowe;
- organizacje pozarządowe zajmujące się promocją zdrowia.
Kontakt
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa