Komunikacja w promocji zdrowia (PL-EN)

Udostępnij strone

Przedmioty* specjalności Komunikacja w promocji zdrowia od r. ak. 2022/2023

  • Aspekty prawne i etyczne w promocji zdrowia
  • Badania konsumenckie w praktyce i poszukiwanie insightów
  • Choroby cywilizacyjne i uzależnienia
  • Komunikacja aktywizująca – mechanizmy i best practices
  • Marketing i reklama społeczna
  • Narzędzia komunikacyjne w promocji zdrowia – metody, planowanie i wskaźniki efektywności kampanii specjalnościowe
  • Psychologia społeczna – podstawy teoretyczne i praktyczne aspekty
  • Rozwijanie relacji z ludźmi – media społecznościowe, PR, CSR
  • Socjologia kontroli i dewiacji społecznej
  • Socjologia problemów społecznych
  • Społeczne i psychologiczne aspekty transplantologii
  • Społeczne uwarunkowania i konsekwencje chorób
  • Zarządzanie projektem w promocji zdrowia – od briefu po ocenę efektywności kampanii
  • Zdrowie, choroba i medycyna w ujęciu społeczno-kulturowym

*Program studiów może ulec nieznacznym zmianom.