Komunikacja zintegrowana - kontekst globalny i lokalny

Udostępnij strone

  1. Rodzaj studiów:
    II stopnia (magisterskie uzupełniające)
  2. Tryb studiów:
    stacjonarne

    (zobacz także: stacjonarne)

  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    2 lata (4 semestry)
  5. Kierunek:
    Stosunki międzynarodowe

 

Rekrutacja na tę specjalność anglojęzyczną została zakończona.
Sprawdź inne studia po polsku!


 

Norweski odkrywca Thor Heyerdahl powiedział:
„Granice? Nigdy żadnej nie widziałem, ale słyszałem, że istnieją w umysłach niektórych ludzi.“
 
Dobra komunikacja nie zna granic.
Dobra komunikacja rozumie siłę nowych mediów.
Naucz się tworzyć strategie komunikacji, wykorzystując wiedzę dotyczącą stosunków międzynarodowych, lokalnie i ponad granicami.

 

 

Specjalność jest realizowana we współpracy i pod patronatem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
 

 

Twoje 4 kroki do kariery
1
Poznaj trendy
Dowiesz się, jak funkcjonuje rynek usług komunikacji marketingowej w perspektywie lokalnej i globalnej oraz jak odpowiada na wyzwania międzykulturowe. Poznasz najnowsze trendy i nauczysz się wykorzystywać je w budowaniu marek i tworzeniu komunikacji.
2
Ucz się od praktyków
Będziesz uczyć się od profesjonalistów – praktyków z branży reklamowej i marketingowej, a także od wykładowców Collegium Civitas, wśród których znajduje się wielu byłych i czynnych dyplomatów, badaczy i ekspertów, o bogatym dorobku i praktycznym doświadczeniu.
3
Ucz się w praktyce
Będziesz analizować case’y, projektować strategie komunikacji, nauczysz się analizować grupy docelowe Twoich kampanii i tworzyć insighty, dobierać kanały komunikacji. Dowiesz się, jak wykorzystać wiedzę z zakresu stosunków międzynarodowych w działaniach komunikacyjnych.
4
Buduj swoje CV
Wszystkie przedmioty związane z komunikacją mają charakter praktyczny. Analizując konkretne casy, zostajesz wyposażony w umiejętności i kompetencje w zakresie tworzenia strategii komunikacji, strategii marki, czy projektowania kampanii w nowych mediach. To będzie Twój atut podczas rozmów z potencjalnymi pracodawcami.

 

Atuty:

  • zdobędziesz know-how z zakresu brandingu, tworzenia strategii komunikacji, wykorzystania nowych mediów oraz projektowania zachowań konsumenckich;
  • poznasz narzędzia, które eksperci marketingu wykorzystują w codziennej pracy;
  • wiedzą podzielą się z Tobą stratedzy pracujący dla marek polskich i międzynarodowych;
  • dowiesz się, jak zastosować w praktyce nowe trendy w budowaniu marki i komunikacji marketingowej;
  • zdobędziesz praktyczne umiejętności, w tym kreowania kampanii, podczas licznych zajęć warsztatowych;
  • rozwiniesz umiejętności pracy zespołowej, projektowej, prezentacji siebie i swoich osiągnięć;
  • masz dostęp do kompleksowego wsparcia doradczego i coachingowego Akademickiego Biura Karier CC przez cały czas trwania studiów;
  • studiujesz w międzynarodowym środowisku – 5. miejsce wśród najbardziej umiędzynarodowionych niepublicznych uczelni w Polsce;
  • masz dostęp do programów wymiany międzynarodowej – nauka na wybranej uczelni przez semestr lub dwa;
  • certyfikat „Lider jakości kształcenia” wyróżniający najbardziej innowacyjne, nowoczesne i wartościowe programy studiów na polskich uczelniach.

 

Jesteśmy także online:

  • sposób realizacji zajęć dopasowany do sytuacji epidemicznej w kraju – planowo zajęcia odbywają się w siedzibie uczelni, możliwy jest system mieszany lub całkowicie online;
  • kadra przygotowana do prowadzenia zajęć zarówno online, jak i w salach wykładowych;
  • większość zajęć online realizowana metodami w pełni interaktywnymi;
  • dostępne trzy platformy szkoleniowe (Wirtualna Uczelnia, Moodle oraz MS Teams) – nowoczesne techniki kształcenia na odległość.

 


 

Gdzie możesz pracować po studiach:

  • działy marketingu w firmach komercyjnych – o zasięgu międzynarodowym i globalnym,
  • działy komunikacji w organizacjach pożytku publicznego – o zasięgu międzynarodowym i globalnym,
  • działy komunikacji w instytucjach publicznych,
  • media tradycyjne i elektroniczne,
  • agencje interaktywne,
  • agencje public relations,
  • agencje eventowe,
  • domy mediowe.

 

Partner

specjalności

Kontakt

Dział Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1210,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa