-
Rodzaj studiów:II stopnia (magisterskie uzupełniające)
-
Tryb studiów:stacjonarne
(zobacz także: stacjonarne)
-
Język wykładowy:polski
-
Czas trwania studiów:2 lata (4 semestry)
-
Kierunek:Stosunki międzynarodowe
Wybierz specjalność Komunikacja zintegrowana kontekst globalny i lokalny!
Dobra komunikacja nie zna granic. Poznaj kontekst lokalny, międzynarodowy i globalny komunikacji. Naucz się budować silne, istotne dla klientów marki. Poznaj podstawy procesu tworzenia skutecznych i zwinnych strategii.
Na tej specjalizacji pracujecie nad projektami i uczycie się od najlepszych: ekspertów, praktyków i pasjonatów swojej dziedziny.
Uczycie się myśleć strategicznie od strategów pracujących dla marek polskich i międzynarodowych.
Budujecie swoje kompetencje kreatywne od osób, które stworzyły setki kampanii – skutecznych i nagradzanych. Rozwijacie swoje umiejętności w pracy zespołowej, projektowej, prezentacji siebie i swoich osiągnięć od trenerów, którzy co roku otrzymują najwyższe od studentów doceniających ich profesjonalizm i ludzkie wsparcie. Dowiadujecie się jak myślą ludzie, jak wspierać zmiany zachowani, postaw, przekonań i jak tę widzę wykorzystać w skutecznej i etycznej komunikacji.
Specjalność jest realizowana we współpracy i pod patronatem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Atuty:
- poznajesz branżę marketingu i PR oraz realia komunikacji międzynarodowej – wiedzę przekażą Ci przedstawiciele kluczowych firm zajmujących się reklamą, promocją, marketingiem, public relations, eventami oraz dyplomaci i badacze;
- poznajesz praktyczne aspekty działań komunikacyjnych – uczysz się, jak obsługiwać marki różnych kategorii (FMCG, usług, marketingu idei) i jak docierać do zróżnicowanych grup odbiorców;
- łączysz wiedzę w zakresie marketingu, PR i stosunków międzynarodowych – dzięki temu zyskasz globalną perspektywę w projektowaniu działań komunikacyjnych;
- program specjalności jest dostosowany do potrzeb branży marketingowej i PR – gwarantami jakości są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Związek Firm Public Relations;
- masz dostęp do kompleksowego wsparcia doradczego i coachingowego Centrum Karier przez cały czas trwania studiów;
- studiujesz w międzynarodowym środowisku – 5. miejsce wśród najbardziej umiędzynarodowionych niepublicznych uczelni w Polsce;
- masz dostęp do programów wymiany międzynarodowej – nauka na wybranej uczelni przez semestr lub dwa;
- certyfikat „Lider jakości kształcenia” wyróżniający najbardziej innowacyjne, nowoczesne i wartościowe programy studiów na polskich uczelniach.
Jesteśmy także online:
- sposób realizacji zajęć dopasowany do sytuacji epidemicznej w kraju – planowo zajęcia odbywają się w siedzibie uczelni, możliwy jest system mieszany lub całkowicie online;
- kadra przygotowana do prowadzenia zajęć zarówno online, jak i w salach wykładowych;
- większość zajęć online realizowana metodami w pełni interaktywnymi;
- dostępne trzy platformy szkoleniowe (Wirtualna Uczelnia, Moodle oraz MS Teams) – nowoczesne techniki kształcenia na odległość.
Gdzie możesz pracować po studiach:
- agencje interaktywne;
- agencje marketingowe i PR;
- agencje eventowe;
- domy mediowe;
- działy PR, marketingu w firmach i instytucjach;
- agencje badań rynku i konsumentów;
- media.
Kontakt
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa