-
Rodzaj studiów:II stopnia (magisterskie uzupełniające)
-
Tryb studiów:stacjonarne
-
Język wykładowy:polski i angielski
-
Czas trwania studiów:2 lata (4 semestry)
-
Kierunek:Socjologia
Rekrutacja na tę specjalność dwujęzyczną została zakończona.
Sprawdź inne studia polsko-angielskie!
Zmiany, jakim podlegają współczesne społeczeństwa – ich tempo, głębokość i wszechstronność – fascynują, ale też mogą wydawać się przytłaczające. Studia socjologiczne pozwalają zgłębić charakter, specyfikę i złożoność przemian zachodzących we współczesnych społeczeństwach, a przy okazji -zjawiska te oswoić. Absolwenci zostają wyposażeni w poznawcze i badawcze narzędzia systematycznej i rzetelnej analizy współczesności.
Twoje 5 kroków do kariery
1
Bądź bliżej współczesności
Studia socjologiczne pozwolą Ci zgłębić charakter, specyfikę i złożoność przemian zachodzących we współczesnych społeczeństwach. Poznasz trendy w zakresie projektowania, monitorowania i weryfikowania programów służących rozwiązywaniu problemów społecznych oraz zagadnienia marketingu i lobbingu.
2
Rozwiń wiedzę i kompetencje socjologiczne
Poznasz zaawansowane techniki badań ilościowych i jakościowych, a także nauczysz się analizować wyniki i wyciągać wnioski. Zbudujesz mocny fundament kompetencji badawczych i krytycznego myślenia, niezbędny dla projektowania i realizacji badań społecznych.
3
Ucz się od praktyków
Uczysz się od wybitnych praktyków współpracujących z mediami i zajmujących się komunikacją społeczną oraz animacją kultury, prowadzących badania rynku i opinii, zarządzających personelem. Oni wprowadzą Cię w praktyczne aspekty tych dziedzin.
4
Ucz się w praktyce
Zbudujesz zaawansowaną i zagregowaną wiedzę na temat współczesnej socjologii i współczesnych społeczeństw oraz źródeł zmian, którym podlegają. Z różnych perspektyw socjologicznych i subdyscyplinarnych, przyjrzysz się ich złożoności oraz mechanizmom, które je współtworzą.
5
Buduj swoje CV
PPodczas studiów wykonasz projekty, badania i analizy. Każde z takich zadań będzie okazją do ugruntowania nowych kompetencji, np. prowadzenia badań marketingowych, analizy danych i pisania raportów, stosowania narzędzi PR. Możesz je wpisać do CV.
Atuty:
- będziesz uczyć się od autorytetów polskiej socjologii: zajęcia prowadzą wybitni specjaliści nauk społecznych, socjologowie kultury, teoretycy i praktycy zajmujący się mediami i komunikacją społeczną, badaniami rynku i opinii, zarządzaniem personelem i animacją kultury, m. in.: prof. Jadwiga Koralewicz, prof. Ewa Nowicka-Rusek, dr Małgorzata Budyta-Budzyńska, dr Marta Sałkowska, dr Jacek Bieliński;
- zdobędziesz wszechstronną i interdyscyplinarną wiedzę – jako socjolog odnajdziesz się w różnych dziedzinach, np. będziesz wiedział, jak projektować, monitorować i weryfikować programy służące rozwiązywaniu problemów społecznych, poznasz zagadnienia marketingu i lobbingu, opanujesz zaawansowane techniki analityczne;
- już na studiach, dzięki kontaktom z praktykami, poznasz różne branże, w których możesz pracować – wiedzę przekażą Ci eksperci HR, marketingu, PR, animatorzy kultury, analitycy;
- masz dostęp do kompleksowego wsparcia doradczego i coachingowego Akademickiego Biura Karier CC przez cały czas trwania studiów;
- studiujesz w międzynarodowym środowisku – 5. miejsce wśród najbardziej umiędzynarodowionych niepublicznych uczelni w Polsce;
- masz dostęp do programów wymiany międzynarodowej – nauka na wybranej uczelni przez semestr lub dwa;
- certyfikat „Lider jakości kształcenia” wyróżniający najbardziej innowacyjne, nowoczesne i wartościowe programy studiów na polskich uczelniach.
Jesteśmy także online
- sposób realizacji zajęć dopasowany do sytuacji epidemicznej w kraju – planowo zajęcia odbywają się w siedzibie uczelni, możliwy jest system mieszany lub całkowicie online;
- kadra przygotowana do prowadzenia zajęć zarówno online, jak i w salach wykładowych;
- większość zajęć online realizowana metodami w pełni interaktywnymi;
- dostępne trzy platformy szkoleniowe (Wirtualna Uczelnia, Moodle oraz MS Teams) – nowoczesne techniki kształcenia na odległość.
Gdzie możesz pracować po studiach:
- agencje marketingowe i Public Relations;
- domy mediowe;
- działy marketingu i PR w przedsiębiorstwach i instytucjach;
- ośrodki badań opinii społecznej i rynku;
- działy HR, agencje doradztwa personalnego, agencje headhunterskie;
- ośrodki badawcze, analityczne i eksperckie;
- organy administracji rządowej i publicznej;
- sztaby wyborcze.
Kontakt
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
22 656 71 89
pok. 1210,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa