The main objective of a degree in Management and Marketing is to gain knowledge and develop practical skills that are in demand in the local and global labour market.
We educate future managers in such fields as strategic management, human resources management, project management, business information and communications management, CSR, marketing, sales, and international and intercultural management.
We prepare students for employment as experts, managers, and independent researchers, as well as specialists in the fields of HR, PR, CSR, and communications and information. We teach effective decision-making, analytical and critical thinking, and entrepreneurship.
Key points:
- The classes are taught by practitioners of management, business and strategic planning, as well as specialists in the field of human resources, including Dr Małgorzata Baran, Karolina Lignar-Paczocha, Liliana Anam, Ryszard Michalczyk, Sławomir Hybsz, Zbigniew Turliński and Krzysztof Manthey. Our lecturers comprise coaches, specialists, and practitioners in advertising, marketing and branding, as well as professionals from advertising agencies, public relations firms and media houses.
- Some of the curricula have been developed in partnership with employers, including the Association of Employers for Internet Business (Interactive Advertising Bureau Poland—IAB Polska) and the SAR Association for Marketing Communication.
- Selected specializations entitle the student to prepare for the Digital Marketing Qualification (DIMAQ) certificate, issued by IAB Polska. DIMAQ is the first programme in Poland that standardizes and verifies digital marketing competence.
- Students hone their practical skills through internships in well-known global companies that cooperate with Collegium Civitas, including Nestlé Polska, Coca Cola Poland Services, Volkswagen Bank Polska, Telewizja Polska S.A., Citibank International Limited, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. [Polish state railways], Deutsche Bank Polska, Polskie Linie Lotnicze LOT, KPMG, HAYS Polska, and Lionbridge Technologies.
- Numerous workshop activities conducted by business practitioners prepare students thoroughly for future professional challenges including those related to running your own business.
FULL TIME STUDIES
Bachelor’s degree (licencjat)
W JĘZYKU POLSKIM
Zarządzanie:
Analityka danych, big data i kodowanie
Dziennikarstwo i nowe media:
Komunikacja multimedialna. Twórcy internetowi, social media i wideo w sieci
Stosunki międzynarodowe:
Biznes i marketing międzynarodowy
Marketing, reklama i nowe media w stosunkach międzynarodowych
Socjologia:
Analityka i design internetowy
Marketing, reklama i nowe media
BI-LINGUAL
Socjologia/Sociology:
Marketing, reklama i nowe media / Public Relations, Marketing, New Media
Stosunki międzynarodowe / International Relations:
Biznes i marketing międzynarodowy / International Business and Marketing
Zarządzanie/Management:
Biznes międzynarodowy / International Business Management
Zarządzanie / Business Management
IN ENGLISH
Master’s degree (magister)
W JĘZYKU POLSKIM
Socjologia:
Komunikacja w promocji zdrowia
Komunikacja zintegrowana – reklama, Public Relations, branding
Kultura organizacji i zarządzanie zmianą
Stosunki międzynarodowe:
Biznes międzynarodowy i negocjacje
Komunikacja zintegrowana w stosunkach międzynarodowych – reklama, Public Relations, branding
Zarządzanie:
Zarządzanie komunikacją i design thinking
Zarządzanie projektami i procesami
BI-LINGUAL
Socjologia/Sociology:
Marketing idei / Social Marketing
Nowe media / Social Media Management and Digital Commerce
Społeczeństwo cyfrowe – badania i innowacje / Digital Society: Transformation and Research
Stosunki międzynarodowe/International Relations:
Biznes międzynarodowy i negocjacje/International Business and Negotiations
IN ENGLISH
Kierunek: International Relations:
International Business and Negotiations
International Business and Negotiations (podwójny dyplom z Suleyman Demirel University)
Management:
Project and Process Management
Sociology:
Digital Society, Transformation and Research
Social Media Management and Digital Commerce
PART TIME STUDIES
Bachelor’s degree (licencjat)
W JĘZYKU POLSKIM
Zarządzanie:
Analityka danych, big data i kodowanie
Dziennikarstwo i nowe media:
Komunikacja multimedialna. Twórcy internetowi, social media i wideo w sieci
Stosunki międzynarodowe:
Biznes i marketing międzynarodowy
Marketing, reklama i nowe media w stosunkach międzynarodowych
Socjologia:
Marketing, reklama i nowe media
Analityka i design internetowy
Master’s degree (magister)
W JĘZYKU POLSKIM
Socjologia:
Komunikacja w promocji zdrowia
Komunikacja zintegrowana – reklama, Public Relations, branding
Kultura organizacji i zarządzanie zmianą
Stosunki międzynarodowe:
Biznes międzynarodowy i negocjacje
Komunikacja zintegrowana w stosunkach międzynarodowych – reklama, Public Relations, branding
Zarządzanie:
Zarządzanie komunikacją i design thinking
Zarządzanie projektami i procesami
POSTGRADUATE
W JĘZYKU POLSKIM
Studia Podyplomowe Liderów Oświaty
Finansowanie i rozwój start-upów
Projekty w kulturze. Idea, innowacje, biznes
Contact:
Collegium Civitas Admissions Office
phone: +48 508 929 652
email: admissions@civitas.edu.pl
room 1210, Palace of Culture and Science, 12th floor
1 Defilad Square, 00-901 Warsaw