The degrees in New Media and Journalism offers diverse opportunities for career development in the media industry and PR. Students hone their journalistic skills, edit texts, create multimedia materials and learn about editorial work from the inside. We educate high-class specialists in diverse fields: reportage, image and sound editing; Internet journalism; Internet marketing; persuasive strategies; e-commerce; and strategic planning.
Key points:
- The best practical course according to the Ministry of Science and Higher Education (Competition for one million)
- Lecturers for this course comprise outstanding media experts, as well as well-known journalists and columnists: Jacek Żakowski (2015 Superwiktora laureate), Konrad Piasecki (2015 Grand Press laureate), Wojciech Orliński, Edwin Bendyk, Karolina Lewicka, Grzegorz Rzeczkowski, Roman Kurkiewicz, Michał Komar, Rafał Woś, Juliusz Braun, Krzysztof Komar, Michał Broniatowski, Marcin Łukawski, Wojciech Maziarski, Joanna Szczęsna, Weronika Kostyrko, Barbara Hrybacz, Robert Bogdański, Robert Kozak, Grzegorz Lindenberg, Agnieszka Biernacka-Szpunar (MBA), Lisa Marie Bochneak (MBA).
- We offer student internships in the editorial offices of national newspapers, weeklies, television and radio, as well as lifestyle, film and sports magazines.
- Small class sizes—about 20 per group.
- We offer extensive workshop activities : press workshops, radio workshops, and television workshops.
We teach general academic subjects covering elements of sociology, theories of media and communication, press law and the protection of intellectual property, media ethics, public debate and knowledge about modern society, ideas shaping society, and additional optional activities tailored to the professional needs and interests of students.
FULL TIME STUDIES
Bachelor’s degree (licencjat)
W JĘZYKU POLSKIM
Zarządzanie:
Analityka danych, big data i kodowanie
Dziennikarstwo i nowe media:
Komunikacja multimedialna. Twórcy internetowi, social media i wideo w sieci
Stosunki międzynarodowe:
Dyplomacja i komunikacja we współpracy międzynarodowej
Marketing, reklama i nowe media w stosunkach międzynarodowych
Socjologia:
Analityka i design internetowy
Marketing, reklama i nowe media
BI-LINGUAL
Dziennikarstwo i nowe media/New Media and Journalism:
Nowe media i dziennikarstwo / New Media and Journalism
Socjologia/Sociology:
Marketing, reklama i nowe media / Public Relations, Marketing, New Media
Stosunki międzynarodowe / International Relations:
Zarządzanie/Management:
IN ENGLISH
International Relations:
Media, Diplomacy and International Negotiations
New Media and Journalism:
Management:
Data Analytics, Big Data and Coding
Sociology:
Public Relations, Marketing, New Media
Master’s degree (magister)
W JĘZYKU POLSKIM
BI-LINGUAL
Socjologia/Sociology:
Nowe media / Social Media Management and Digital Commerce
Społeczeństwo cyfrowe – badania i innowacje / Digital Society: Transformation and Research
Stosunki międzynarodowe/International Relations:
Biznes międzynarodowy i negocjacje/International Business and Negotiations
IN ENGLISH
PART TIME STUDIES
Bachelor’s degree (licencjat)
W JĘZYKU POLSKIM
Zarządzanie:
Analityka danych, big data i kodowanie
Dziennikarstwo i nowe media:
Komunikacja multimedialna. Twórcy internetowi, social media i wideo w sieci
Stosunki międzynarodowe:
Dyplomacja i komunikacja we współpracy międzynarodowej
Marketing, reklama i nowe media w stosunkach międzynarodowych
Socjologia:
Marketing, reklama i nowe media
Analityka i design internetowy
Master’s degree (magister)
W JĘZYKU POLSKIM
POSTGRADUATE
W JĘZYKU POLSKIM
Contact:
Collegium Civitas Admissions Office
phone: +48 508 929 652
email: admissions@civitas.edu.pl
room 1210, Palace of Culture and Science, 12th floor
1 Defilad Square, 00-901 Warsaw