Różnorodne. o prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu – nowa książka Justyny Bakalarskiej-Stankiewicz

Udostępnij strone

19.02.2024

Z przyjemnością prezentujemy nową książkę wykładowczyni Collegium Civitas, Justyny Bakalarskiej Stankiewicz.

„Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu” to istotny głos w dyskusji na temat równości płci i inkluzywności. Autorka podejmuje kwestie reprezentacji kobiet nie tylko w mediach i reklamie, ale także w szerszym kontekście społecznym. Z perspektywy wykładowczyni i ekspertki, Justyna Bakalarska-Stankiewicz analizuje, jak przez wieki konstruowane były stereotypy płci, które do dzisiaj wpływają na nasze postrzeganie rzeczywistości.

Książka skierowana jest nie tylko do profesjonalistów z branży marketingowej, ale do wszystkich, którzy chcą zrozumieć, jak głęboko zakorzenione stereotypy wpływają na nasze życie i jak możemy działać, by te przestarzałe wzorce zamienić w prawdziwą różnorodność i równość. Rozważania nie ograniczają się jedynie do krytyki. „Różnorodne (…)” to także zbiór inspirujących wskazówek dla marketerów, twórców treści i każdego, kto pragnie przyczynić się do budowania bardziej zrównoważonego i inkluzywnego świata. Książka pokazuje, że zmiana jest możliwa i zaczyna się od świadomości problemu, kreatywności w podejściu do tradycyjnych ról płciowych oraz odwagi w przełamywaniu ustalonych norm.

Więcej informacji oraz możliwość kupienia książki na stronie wydawcy: Onepress.pl .