Centrum Karier Collegium Civitas zaprasza na niezwykle ciekawe 2-dniowe warsztaty z pisania blogów!

Termin: 18-19.04. w godz. 17.00 – 20.00
18.04 – sala 1027
19.04. – sala 1047
Warsztaty są bezpłatne. Ilość miejsc jest ograniczona.
Zapisy: kariera@civitas.edu.pl
Czy wiecie, że dobry bloger może zarobić na swoim blogu równowartość średniej krajowej jednym wpisem?
Czy wiecie, że blog to plus 100 punktów do waszego wizerunku w oczach pracodawców?
Pokażemy Wam, jak blogować, by zdobywać czytelników, zasięgi w sieci, przyciągać zleceniodawców oraz kreować swój wizerunek.
Zapraszamy na szkolenie Blox.pl
W programie:
- Krótka historia blogosfery
- Blogerzy a dziennikarze
- Blogerzy = influencerzy
- Budowanie marki własnej (case stories). Po co mi blog? Blogi eksperckie
- Jak pisać dobre treści? Reguły prostego pisania, typy treści, których ludzie szukają
- Jak tworzyć chwytliwe nagłówki? Schematy dobrych nagłówków
- Sekrety pozycjonowania (SEO). Jak pisać pod SEO?
- Jak zbudować dobrą ofertę dla firm – jak sprzedać swoje umiejętności?
Wszystkie założone po szkoleniu blogi na Blox.pl będą promowane na głównej stronie gazeta.pl. Każdemu, kto założy bloga na Blox.pl oferujemy dodatkowo 2 godziny indywidualnego szkolenia w Agorze. Dla najlepszego blogera, który w ciągu miesiąca po szkoleniu umieści 4-5 wpisów – atrakcyjna nagroda!
Szkolenie poprowadzi ekipa BLOX.pl – jednej z najstarszych i największych polskich platform blogowych.
Agnieszka Durska
Politolog, specjalistka ds. komunikacji, PR-owiec z 17-letnim stażem. Pracowała z różnymi markami po stronie agencji oraz po stronie klienta. Od 2007 współpracowała z SWPS, była wykładowcą w Katedrze Nauk Politycznych. Prowadziła szkolenia w ramach EFS oraz własną firmę copywriterską. Od listopada 2013 r. prowadziła redakcję portalu DajemyRadę.pl dla PZU. Od marca tego roku jest community managerem Blox.pl w Agorze, animuje społeczność, dba o PR platformy, organizuje eventy, układa strategię obecności Blox.pl w social mediach i bezgranicznie uwielbia blogerów. Jest matką dwóch Godzilli, ma psa z ADHD i męża (kolejność przypadkowa). W wolnych chwilach pisuje do Foch.pl, czyta kryminały i słucha barokowych oper.
Dawid Jurand Szkiełka
Jest Product Managerem Blox.pl. Odpowiada za rozwój platformy oraz zwiększenie jej zasięgu. Od 10 lat związany z e-marketingiem. Od 7 lat zajmuje się rozwojem produktów i platform internetowych. Wprowadzał na polski rynek klub zakupowy Limango.pl oraz rozwijał aplikacje Timecamp.com. Do lutego 2015 r. w Saatchi&Saatchi/IS Warsaw był Head of Ecommerce Toolkit, zarządzał 6-osobowym zespołem. Studiował filozofię na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego. Teoretyk i praktyk lean startup, scrum oraz design thinking jako metody tworzenia i wprowadzanie innowacyjnych produktów na rynek.
Ryszard Bednarczyk
Administrator serwisów społecznościowych w Agorze. Pomaga blogerom w realizacji ich pasji, zajmuje się kwestiami technicznymi. Internet nie ma dla niego tajemnic. Fotografuje, pisze, doradza. Sam również bloguje. Dba o bezpieczeństwo danych oraz czuwa nad tym, by blogerzy na platformie nie łamali prawa.