Kongres for Social Media

Udostępnij strone

Data wydarzenia: 2023-10-19

Kongres for Social Media

Dwudniowy kongres dla social mediowców z udziałem ekspertów z branży

Kiedy: 19-20.10.2023

Gdzie: Warszawa, Kino Luna lub online.

𝗥𝗲𝗷𝗲𝘀𝘁𝗿𝗮𝗰𝗷𝗮 poprzez:  www.forsm.pl lub forsm@indm.pl


Dwudniowy kongres dla social mediowców z udziałem ekspertów z branży

W dzisiejszych czasach media społecznościowe stanowią integralną część strategii marketingowych większości firm. Są one nieodłącznym elementem w budowaniu marki i utrzymaniu wiarygodności. Praca osób zajmujących się social mediami wymaga nieustannego śledzenia nowości, poszerzania kompetencji i reagowania na zmieniający się świat internetu. W odpowiedzi na te potrzeby powstał Kongres For Social Media, który ma na celu umożliwienie odblokowania potencjału i sięgnięcia po więcej. W br. Collegium Civitas zostało patronem medialnym.

 

Dlaczego warto?

✓Kongres #ForSM to połączenie idealne: zbiór taktyk, podpowiedzi, rozwiązań i narzędzi, które pomogą osiągnąć zamierzone, czyli zawsze ciekawy program oraz fantastyczna atmosfera, dużo energii do działania i nowe znajomości.

✓Na Kongresie spotykają się osoby odpowiedzialne za obecność kont firmowych w social mediach.

✓To jeden z najlepszych programów, wysoko oceniony przez uczestników 5,6/6, jeśli chodzi o temat SoMe dla firm (kongres odbywa się niezmiennie od 2014 roku).

✓Spotkanie jest niewątpliwie najciekawszym, najmocniejszym merytorycznie wydarzeniem dotyczącym social media w Polsce!

 

W programie m. in.:

 

 Social media tips&tricks, czyli jak prowadzić w mediach społecznościowych komunikację skuteczną, a nie tylko fajną. / Patrycja Majsik, Labcon, Social Media Managerka

 Brak pomysłów? Największe kryzysy twórcze są w poniedziałki! O tym jak tworzyć lepszą komunikację każdego dnia. / Agnieszka Banaś, Head of Social Media

  Insight konsumencki – jak szukać przydatnych spostrzeżeń, które zaangażują i poruszą konsumentów? / Jagoda Prętnicka, 180heartbeats + JUNG v MATT, Brand Communication Director

 Praca z celami mkt w ramach social media. Jak je ułożyć na wiele kanałów i efektywnie realizować. / Patrycja Orłowska, Ringier Axel Springer Polska, Head of Social Media & Video Projects

   Pozycjonowanie marki a komunikacja w social mediach. / Katarzyna Żakieta, Cape Morris, Senior Copywriter&Team Leader

 

BONUS: do każdego biletu dodajemy w prezencie wykłady z ostatnich edycji!

Do zobaczenia