SKARŻYŃSKA Grażyna

Udostępnij strone

Od ponad 20 lat zajmuje się aktywnie komunikacją społeczną i biznesową. W Collegium Civitas jest kierowniczką specjalności Komunikacja zintegrowana – reklama, Public Relations, branding. Wykłada między innymi etykę w reklamie, reklamę odpowiedzialną, strategię komunikacji.
Jest członkinią zarządy Polskiego Klubu Brandingu. Jest wykładowczynią Szkoły Strategii Marki SKM SAR oraz pełni funkcję przewodniczącej Rady Programowej SSM.
Pracowała w projektach finansowanych przez EU miedzy innymi przy tworzeniu nowatorskiego Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej i Centrum Dietetycznego Online NCEŻ Instytutu Żywności i Żywienia, planowaniu i realizacji kampanii promocyjnych i społecznych programów edukacyjnych.
Ukończyła Uniwersytet Warszawski Wydział Pedagogiczny oraz SWPS Studia Podyplomowe: Praktyczna Psychologia Społeczna.
Doświadczenia zawodowe zdobywała w PepsiCo Poland /Tricon: w dziale operacyjnym i dziale marketingu – odpowiedzialna za marketing restauracji Brand Manager KFC i Pizza Hut, rozwijała markę Znakomita w Kama Foods. Pełniła także funkcję PR Manager PepsiCo Restaurants. W agencji reklamowej w dziale strategii BBDO Warszawa na stanowisku Strategic Manager a następnie Strategic Director odpowiedzialna za strategię dla marek różnych segmentów rynku, w tym: mBank, Multibank, GE Money Bank, Telekomunikacji Polskiej, Bayer, P&G, Mars Polska, PepsiCo, Wrigley.
Była członkinią zarządu Rady Reklamy, członkinią komitetu organizacyjnego i wielokrotnie jurorką Konkursu Efektywności Marketingowej EFFIE.