„From studies to practice – program stażowy Collegium Civitas”

Udostępnij strone


Agfa_logo_colorAgfa Graphics to międzynarodowa korporacja, zatrudniająca ponad 5 000 pracowników i działająca w 30 krajach na całym świecie. Od prawie 150 lat tworzymy różnorodne rozwiązania wykorzystywane do utrwalania i powielania obrazów. Jesteśmy także liderem technologii prepress i posiadamy największą na rynku ofertę materiałów, urządzeń i oprogramowania. Tworzą one kompletne rozwiązania pracujące w wielu firmach na całym świecie.

We własnych laboratoriach opracowujemy innowacyjne technologie, które owocują powstawaniem produktów, cieszących się ogromną popularnością także wśród najbardziej wymagających klientów.

ALCON – Firma Alcon® została założona w 1945 roku w Fort Worth w Teksasie, gdzie początkowo funkcjonowała jako niewielki sklep optyczny. Nazwa przedsiębiorstwa pochodzi od nazwisk jego założycieli – Roberta Alexandra i Williama Connera. Alcon® od kilkudziesięciu lat zajmuje się tworzeniem innowacyjnych rozwiązań z dziedziny okulistyki, poszukując nowych obszarów działania i sposobów zaspokojenia potrzeb pacjentów.

Misja firmy Alcon® polega na dostarczaniu innowacyjnych produktów i rozwiązań, które pomagając ludziom widzieć lepiej, podnoszą jakość ich życia. Celem firmy od zawsze była poprawa wzroku wszystkich pacjentów. Alcon® poprzez swoje działania realizuje wizję, w myśl której chce być najbardziej godnym zaufania liderem w swojej kategorii.

Alcon® jest światowym liderem w zakresie ochrony i pielęgnacji wzroku, który szczególną wagę przywiązuje do leczenia chorób oczu i poprawy jakości widzenia. Alcon® jest drugą co do wielkości dywizją Grupy Novartis, jednej z najbardziej renomowanych i prężnie działających firm branży medycznej. Alcon® reprezentowany jest w 75 krajach świata.

Kiedy w 2012 roku połączyły się Novartis i Alcon®, doszło do integracji wiedzy i doświadczeń gromadzonych przez wiele lat przez firmy Alcon®, CIBA VISION® i Novartis Ophthalmics. Dzięki temu grupa Alcon® jest w stanie przedstawić najbardziej rozbudowaną na rynku ofertę sprzętu i materiałów chirurgicznych, produktów farmaceutycznych, soczewek kontaktowych oraz środków do pielęgnacji wzroku, które dostępne są w 180 krajach. Fuzja pozwala firmie świadczyć usługi jeszcze wyższej jakości, zwiększyć dostęp do oferowanych wyrobów i szybciej wprowadzać innowacyjne artykuły na rynek.

Alcon® jest w stanie zaspokoić wszystkie potrzeby związane z ochroną wzroku.

Appemic czyli skrót od hiszpańskiej nazwy stowarzyszenia, którego polska pełna nazwa to: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Promocji Wychowania Wielojęzycznego i Międzykulturowości w Kantabrii to młoda organizacja pozarządowa utworzona w lipcu 2015 r., której misją jest popularyzowanie edukacji wielojęzycznej dzieci mieszkających na terenie Kantabrii, jak również wspieranie ich rodziców i opiekunów w wychowaniu wielokulturowym.

Cele naszych działań to:

  • Promowanie wszelkiego typu aktywności związanych z szerzeniem edukacji wielojęzycznej dzieci mieszkających na terenie Kantabrii, jak również wspieranie rodziców/opiekunów w wychowaniu wielokulturowym.
  • Popularyzowanie w Kantabrii wiedzy na temat: kultury, historii, kuchni, tradycji i języków innych krajów, ze szczególnym zwróceniem uwagi na język polski.
  • Szerzenie wiedzy o Hiszpanii poza jej granicami, a zwłaszcza w Polsce, na temat jej kultury (szczególnie tej związanej z Kantabrią), gastronomii, tradycji i języka.
  • Wzmacnianie pozytywnych postaw wśród mieszkańców Kantabrii w stosunku do edukacji międzykulturowej.
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku Polaków oraz przedstawicieli innych narodowości mieszkających w Kantabrii (poprzez działalność społeczną, promowanie zdrowego stylu życia).
  • Pielęgnowanie polskich tradycji, kultury i języka wśród dzieci, młodzieży i dorosłych narodowości polskiej.
  • Poszerzanie sieci kontaktów i wymiana informacji wśród rodziców mieszkających w Kantabrii, którzy wychowują lub chcą wychowywać swoje dzieci w wielojęzyczności.
  • Nawiązywanie współpracy i wymiana informacji ze stowarzyszeniami o podobnym zakresie działalności, istniejącymi w Hiszpanii bądź innych krajach Unii Europejskiej.
  • Zachęcanie przedstawicieli innych narodowości, mieszkających na terenie Hiszpanii, do wolontariatu, społecznego zaangażowania oraz przedsiębiorczości.

Więcej informacji na: www.appemic.org i https://www.facebook.com/appemic/

Ashoka_Logo_2Ashoka jest największą na świecie siecią innowatorów społecznych. Wikipedię wymyślił członek Ashoki Jimmy Wales. Slow food wymyślił członek Ashoki Carlo Petrini. Couchsurfing wymyślił członek Ashoki Casey Fenton. Laureat Pokojowej Nagrody Nobla z 2014 roku, Kailash Satyarthi, jest członkiem Ashoki od 1993 roku.  Na spotkaniu zorganizowanym w Berlinie Kailash powiedział: „Spotkanie z członkami Ashoki jest jak powrót do domu”. Jesteśmy międzynarodową organizacją pozarządową, która wyszukuje i wspiera innowatorów społecznych. Budujemy ekosystem, dzięki któremu poszerzamy zakres ich oddziaływania i generujemy prawdziwą zmianę społeczną. Nasi członkowie systemowo, twórczo i mierzalnie zmieniają rzeczywistość.

Więcej informacji: http://poland.ashoka.org/

BARDZO_LADNIE_logo_150dpi

Fundacja Bardzo Ładnie jest organizacją pozarządową działającą na rzecz dobra publicznego, której statutowym zadaniem jest podejmowanie działań na rzecz rozwoju kultury polskiej.

Przedmiotem naszych działań jest, m.in.: promocja tradycji oraz kultury polskiej, polskiego dziedzictwa narodowego, jako elementu europejskiego dziedzictwa kulturowego, edukacja kulturalna a także rozwój świadomości narodowej, obywatelskiej oraz kulturowej.

Od roku Fundacja skupia się na promocji kultury polskiej za granicą. Większość projektów realizowanych jest w Irlandii, tutaj Polacy stanowią największą mniejszość narodową, mimo tak dużej liczby Polaków mieszkającej na wyspie jest jeszcze dużo do zrobienia w obszarze promocji polskiej kultury.

Obecnie realizujemy festiwal literatury oraz kilka projektów muzycznych a także duży nacisk kładziemy na projekty edukacyjne.

Nasza praca to także ciągłe obserwowanie, rozmawianie z ludźmi, badanie potrzeb kulturowych i odpowiadanie na nie,  także ciągła praca nad pozyskiwaniem funduszy na realizację projektów, szukanie partnerów, sponsorów, wolontariuszy, to ciągłe zarażanie i dzielenie się swoją misją.

Więcej informacji: http://www.bardzoladnie.org/

BNP Paribas

BNP Paribas Securities Services is a wholly-owned subsidiary of the BNP Paribas Group and a leading provider of securities services and investment operations solutions to issuers, financial intermediaries and institutional investors. As an integral part of Corporate and Institutional banking, BNP Paribas Securities Services is safekeeping 8,3 trillion EUR assets under custody on behalf of its clients and is administrating 1,6 trillion EUR of funds assets, which gives bank no. 1 position across European custodian banks and no. 5 worldwide.

The Warsaw office was established in 2008 and comprises  two business lines: a dynamically growing International Operations Centre (SSC) providing asset and fund services for a number of locations across Europe and local custody & clearing business offering broker-dealers, global custodians and investment banks a full local clearing, settlement and custody solution in Poland.

logo c&mW dzisiejszej rzeczywistości rynkowej działania Public Relations stanowią̨ doskonałe wsparcie dla działań́ marketingowych. W sektorze usług profesjonalnych dobrze zaplanowana i przeprowadzona kampania Public Relations pozwala na pozyskanie nowych klientów przy stosunkowo niskich nakładach finansowych. Klienci pozyskani dzięki wielopłaszczyznowym działaniom PR mają możliwość́ wejść́ w żywą interakcję z firmą, zaangażować́ się̨ w prowadzone przez nią̨ spotkania i akcje związane z usługami oraz dawać́ firmie informacje zwrotne w formie komentarzy i opinii.

Com&Media to agencja świadcząca profesjonalne usługi Public Relations, reklamowe i marketingowe. Agencja specjalizuje się̨ w tworzeniu i wdrażaniu kompleksowych strategii PR w mediach tradycyjnych (prasa, radio, telewizja) jak i on-line. Obszary, w których prowadzimy działania obejmują̨ szeroko rozumiany rynek produktów i usług upiększających oraz lifestyle.

Kreujemy platformę̨ komunikacji pomiędzy firmami i markami, a ich odbiorcami. Pracujemy w sposób niestandardowy, bo wierzymy, że to jedyna droga do sukcesu w świecie tak wielu informacji i komunikatów docierających do konsumentów. Przybliżamy konsumentom marki, a markom preferencje i upodobania ich konsumentów.

Łączymy doświadczenie zdobyte w agencjach PR i w pracy po stronie klienta. W codziennej pracy wykorzystujemy wiedzę z zakresu marketingu, Public Relations i social media. Wykorzystujemy efekt synergii – koordynujemy obecność́ marek w mediach tradycyjnych (PR, Media Relations, reklama), w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Pinterest, Google+) i na forach.

logoFirma Euromaster Polska Sp. z o.o należąca do Grupy MICHELIN jest europejskim liderem w zakresie  serwisowania opon i pojazdów, zapewniając klientom indywidualnym i instytucjonalnym mobilność poprzez dostarczenie ich pojazdom najlepszych i najbardziej kompletnych rozwiązań.

logo-european-youth-press-rgbEuropean Youth Press is a media umbrella organization based in Berlin. With 27 member organizations and several Committees, the EYP reaches more than 60,000 young journalists across Europe, forming a solid volunteer and professional infrastructure. We organize events, seminars and workshops across Europe for them.

 

G_C_CMYK_POS

Grupa Generali to jeden z trzech największych ubezpieczycieli w Europie. Zatrudniamy ponad 1200 Pracowników w całej Polsce, obsługujemy ponad 2 mln Klientów. Od ponad 185 lat Generali jest synonimem bezpieczeństwa i innowacyjności, zaspokajając zróżnicowane i wciąż zmieniające się potrzeby milionów Klientów na całym świecie. W Polsce Grupa Generali obecna jest od 1999 r. Stale buduje swoją siłę stawiając na zdywersyfikowany model biznesowy oparty na trzech kluczowych obszarach: ochronie majątku i życia Klientów indywidualnych, zarządzaniu oszczędnościami emerytalnymi oraz ubezpieczeniach korporacyjnych.

W Generali nie tylko troszczymy się o przyszłość i życie naszych Klientów, doceniamy również naszych Pracowników, wspieramy ich różnorodność i inwestujemy w ich rozwój. Jesteśmy ciekawi świata, kompetentni, nie wznosimy zbędnych ograniczeń. Wspólnie tworzymy przyjazne miejsce pracy.

logo_creativeFundacja Managerska CREATIVE powstała w 2012 r.  Tworzymy platformę współpracy pomiędzy nauką i biznesem.
Wypracowujemy nowe metody, techniki oraz narzędzia służące trwałemu rozwojowi.
Stawiamy za cel szeroko rozumiany rozwój i ukierunkowanie na przedsiębiorczość.
Współpracujemy z firmami, organizacjami i instytucjami. Jesteśmy na bieżąco ze światowymi trendami w dziedzinie edukacji i rozwoju. Pragniemy, by nasza pomoc była dostępna jak najszerszej grupie odbiorców. Wierzymy, że w każdym człowieku i każdej firmie czy organizacji tkwi potencjał, który tylko czeka na odkrycie i wykorzystanie.

Grafton_logo_barvaGrafton Recruitment to międzynarodowa firma rekrutacyjna założona w Irlandii w 1982 r. W Polsce od ponad 19 lat, poprzez sieć 8 oddziałów w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Łodzi, skutecznie wspieramy naszych klientów i kandydatów w rekrutacjach pracy stałej i tymczasowej na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

logo-grouponGroupon (NASDAQ: GRPN) jest globalnym liderem w dziedzinie handlu lokalnego i miejscem od którego warto zacząć, jeśli chcesz dokonać niemal dowolnego zakupu, w dowolnym czasie, gdziekolwiek jesteś. Dzięki wykorzystaniu globalnych kontaktów firmy i skali jej działalności, Groupon oferuje konsumentom ogromny wybór najlepszych okazji z całego świata. Klienci odnajdują to, co najlepsze ma do zaoferowania ich miasto, w sieci lub w telefonie komórkowym. Naszym celem jest połączenie lokalnych przedsiębiorców i zwiększającej się siły nabywczej konsumentów, napędzając biznes lokalnym kupcom poprzez cenę oraz pokazanie ich ofert.

grupa-zpr-logotyp_kolorGrupa ZPR Media to jedna z najdynamiczniej rozwijających się grup medialnych w Polsce. – Obecnie jest jednym z największych wydawców prasowych (m.in. „Super Express”, „Murator”, „Moje Mieszkanie”, „M jak mieszkanie”), nadawców radiowych (m. in. Radio ESKA, Radio VOX FM, Radio WAWA) i telewizyjnych (m.in. FOKUS TV, POLO TV) oraz właścicieli serwisów internetowych (m.in. Muratordom.pl, Poradnikzdrowie.pl, urządzamy.pl). Prowadzi także działalność eventową w zakresie organizacji imprez, koncertów, festiwali, targów i szkoleń.

ISPInstytut Spraw Publicznych (ISP) www.isp.org.pl jest fundacją, jednym z wiodących polskich think tanków, niezależnym ośrodkiem badawczo-analitycznym, który powstał w 1995 roku. Poprzez prowadzenie badań, ekspertyz i rekomendacji dotyczących podstawowych kwestii życia publicznego Instytut służy obywatelowi, społeczeństwu i państwu. Od ponad 20 lat ISP jest  pomostem pomiędzy światem akademickim i światem polityki. Korzystamy z naukowych metod badawczych, ale naszej aktywności nie sprowadzamy do zbierania statystyk i analizy danych. Prowadzimy dialog, nazywamy zjawiska, opisujemy procesy i proponujemy rozwiązania. Tworzymy wiedzę, która pozwala kształtować przyszłość Polski i Europy. Współpracujemy  z ekspertami i badaczami z polskich i zagranicznych ośrodków naukowych. Wyniki projektów badawczych prezentujemy  na konferencjach i seminariach, publikujemy w formie książek, raportów, komunikatów i rozpowszechniamy wśród posłów i senatorów, członków rządu i administracji, w środowiskach akademickich, a także wśród dziennikarzy i działaczy organizacji pozarządowych. ISP działa aktywnie na forum międzynarodowym, jest  członkiem wielu sieci i stowarzyszeń, jednym z założycieli i członków organizacji PASOS (Policy Association for an Open Society), zrzeszającej 41 think tanków z krajów Europy Środkowo- Wschodniej i Centralnej Azji.

Microsoft LogoMicrosoft już ponad 40 lat przyczynia się do upowszechnienia komputerowej cywilizacji, a przy tym jest przykładem niezrównanego sukcesu rynkowego.
Firma globalnie zatrudnia ponad 120 tys. osób i przeznacza na działalność badawczo-rozwojową przeszło 10 mld dolarów rocznie. Obecnie siedziby Microsoft mieszczą się w ponad 125 krajach na całym świecie. W polskim biurze Microsoft zatrudnia około 500 pracowników.
Firma stawia na młodych, dynamicznych ludzi, umożliwiając absolwentom uczelni wyższych, rozpoczynającym dopiero życie zawodowe, uczestnictwo w licznych programach praktyk i staży. Zatrudniamy studentów uczlelni zarówno biznesowych jak i technicznych. Działania te doceniane są przez środowisko studenckie, które co roku wyróżnia firmę w rankingach akademickich.
Microsoft zawdzięcza swoją pozycję rynkową przede wszystkim pracownikom, dlatego nieustannie dba o ich rozwój zawodowy, zapewnia liczne szkolenia, umożliwia podnoszenie kwalifikacji oraz rozwój aspiracji zawodowych i samorealizację. Od kilku lat Microsoft zdobywa nagrodę dla Najlepszego Miejsca Pracy w Polsce otrzymując tytuł Great Place to Work.

The Middle East Centre of St Antony’s College, Oxford University is the centre for the interdisciplinary study of the modern Middle East in the University of Oxford.  Centre Fellows teach and conduct research in the humanities and social sciences with direct reference to the Arab world, Iran, Israel and Turkey, with particular emphasis on the nineteenth and twentieth centuries. The MEC has a graduate library and it has been since its establishment committed to the provision of high standard services to research community within the University and the scholars worldwide. In October 2015, the library moved to its permanent home in the Investcorp building, a prestigious building designed by the renowned architect, Zaha Hadid. The library is now offering an architecturally inspiring reading room with amazing ambience and space, where the readers can enjoy the high tech facilities.

logo2Międzynarodowe Stowarzyszenie Mentorów – Jesteśmy grupą ludzi o podobnych wartościach, którzy na różnych etapach życia zetknęli się z mentoringiem rozumianym jako naturalna metoda uczenia się od innych, inspirowania się nimi, czerpania z ich mądrości. Doświadczyliśmy i doświadczamy dobrodziejstw płynących z tej strategii, wspierającej wszechstronny rozwój osobisty. Świadomi korzyści płynących z mentoringu, chcemy być jego ambasadorami. Naszym pragnieniem i celem jest skupiać ludzi, którzy myślą i czują podobnie, niezależnie od szerokości geograficznej, przynależności państwowej, którzy mają chęć zmieniania świata poprzez edukowanie dla przyszłości, poprzez dialog pokoleń, rozumienie różnorodności.

Głównym celem Stowarzyszenia jest wspieranie, promowanie i rozwijanie dialogu i solidarności międzypokoleniowej, międzysektorowej, międzyspołecznościowej i międzyinstytucjonalnej. Statut  Międzynarodowego Stowarzyszenia Mentorów określa  także pozostałe cele dla których Stowarzyszenie powstało a należą do nich
1)    promowanie idei mentoringu, w szczególności poprzez działalność edukacyjną i społeczną,
2)    rozwijanie programów mentoringowych przy pomocy różnorodnych technik, metod i narzędzi rozwojowych, w tym coachingowych,
3)    transfer wiedzy i wymiana doświadczeń z obszaru mentoringu,
4)    tworzenie standardów przewidzianych dla programów mentoringowych i mentorów, w tym norm etyki mentora,
5)    tworzenie systemów certyfikacji mentorów i programów mentoringowych.
Stowarzyszenie jest organizacyjnym członkiem Europejskiego Centrum Mentoringu i Coachingu – EMCC Poland www.emccouncil.org/pl oraz przestrzega zasad Globalnego Kodeksu Etycznego.
Ponieważ  aktywność Stowarzyszenia opiera się jedynie na składkach członkowskich i społecznym zaangażowaniu, poszukujemy młodych ambitnych osób, które zechcą z nami pracować.

Ministerstwo Cyfryzacji powstało na mocy rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2015 roku (w drodze przekształcenia dotychczasowego Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji).
Rozporządzenie weszło w życie z dniem ogłoszenia, z mocą od dnia 16 listopada 2015 r. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 grudnia 2015 r. Minister Cyfryzacji kieruje działem administracji rządowej – informatyzacja.

Wizja:

Chcemy, żeby Polska była państwem innowacyjnym i przyjaznym, w którym interakcje między państwem, obywatelami i przedsiębiorcami są proste.

Misja:

Celem działania Ministerstwa Cyfryzacji jest doprowadzenie do tego, żeby dzięki cyfryzacji ludziom żyło się lepiej.

Wartości:

  • Obywatel jest najważniejszy
  • Dotrzymujemy słowa
  • Budujemy fundamenty
  • Szanujemy pieniądze publiczne
  • Jesteśmy gotowi na więcej

Więcej informacji na: https://mc.gov.pl/

mjcc_logo-01MJCC – Jesteśmy agencją specjalizującą się w employer brandingu. Od wielu lat zajmujemy się tym, co lubimy i potrafimy robić najlepiej – pomagamy naszym klientom budować wizerunek pracodawcy. Łączymy HR i marketing, aby docierać do odpowiednich kandydatów, skutecznie ich rekrutować oraz tworzyć pracownikom wyjątkowe miejsca pracy. Wyróżnia nas wyjątkowy zespół, łączący najlepszych specjalistów z dziedziny employer brandingu w Polsce.

MB_logo_duzeMillward Brown S.A – Instytut Badania Rynku i Opinii Publicznej

Specjalizacja:

  • Badania Mediów
  • Zaawansowane badania jakościowe
  • Badania komunikacji masowej i kondycji marek (pre-testy i post-testy reklam, trackingi, badania strategii i kondycji marek)
  • Badania segmentu farmaceutyków (leki etyczne i OTC)
  • Badania społeczne
  • Nauroscience
  • Badania przez Internet

TNS_logo_kolorTNS Polska to wiodąca i najbardziej doświadczona firma na polskim rynku w dziedzinie custom research. Z usług agencji korzysta 78 ze 100 największych reklamodawców w Polsce, dla których pracuje zespół ponad 200 ekspertów w dziedzinie badań marketingowych. Misją TNS Polska jest dostarczanie precyzyjnych rekomendacji mających na celu wzrost biznesu klientów.

 

 

Pandora_crown_logo_blackThe PANDORA Shared Service Centre (SSC) was established in Warsaw, Poland, in 2012 and is responsible for finance and accounting processes of a number of PANDORA entities across Europe and the Middle East. At PANDORA SSC, you’ll be busy helping us become the world’s most loved jewellery brand. You can google us at Pandora Shared Service Centre or Pandora SSC.

Scandinavian by origin and global in spirit, we have an open, dynamic culture where growth is based on merit and performance. If you are a passionate team player with a can-do attitude, you will thrive in our fast-paced, colourful world. We have built a solid foundation. Now it’s up to you to pioneer your career with us.

2016 logo_PAP_sPolska Agencja Prasowa SA to największa agencja informacyjna w Polsce. Działalność PAP reguluje Ustawa z dnia 31 lipca 1997 r. o Polskiej Agencji Prasowej. (Dz. U. z dnia 15 września 1997 r.)  PAP zbiera, opracowuje i przekazuje obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i zagranicy. Przez całą dobę, 7 dni w tygodniu 250 dziennikarzy i 40 fotoreporterów przygotowuje serwisy informacyjne, z których korzystają media, instytucje, urzędy państwowe i przedsiębiorcy. Największym zespołem redakcyjnym PAP jest Oddział Media.
W jego ramach funkcjonują Redakcje: Krajowa, Zagraniczna i Sportowa. Pracę redakcji koordynuje Newsroom, współtworzony przez doświadczonych edytorów, których zadaniem jest śledzenie bieżących wydarzeń w kraju i na świecie oraz błyskawiczne reagowanie na potrzeby informacyjne klientów PAP. W ramach PAP Media działają także zespoły opracowujące serwisy tematyczne: Nauka i Zdrowie, PAP Life, PAP Technologie i PAP Legislacja. Ważną i dynamicznie rozwijającą się działalnością Agencji jest produkcja serwisów ekonomicznych, poświęconych rynkowi kapitałowemu i finansowemu. Ich tworzeniem i opracowaniem zajmuje się Oddział Biznes – poprzez Redakcję Ekonomiczną. Profesjonalne serwisy tworzone są przez doświadczonych dziennikarzy i skierowane do osób decydujących o strategii biznesowej firm oraz o inwestycjach finansowych. Redakcja tworzy również znany i ceniony przez inwestorów, ogólnodostępny serwis GPWInfoStrefa.

Redakcja Oddziału Foto zajmuje się produkcją i dystrybucją największego w Polsce bieżącego serwisu zdjęciowego z kraju i ze świata oraz udostępnia bogatą bazę zdjęć archiwalnych. Zespół Serwisów Specjalnych i Zespół Multimediów rozwijają serwisy informacyjne, multimedialne i infograficzne na potrzeby internetu i nowych mediów. Zespół Serwisu Samorządowego zarządza największą w Polsce platformą informacyjną dla organów samorządu terytorialnego.  Zespół Centrum Prasowego redaguje, publikuje i dystrybuuje do mediów informacje prasowe nadsyłane przez instytucje, organizacje i korporacje.  Wszystkie oddziały i redakcje dysponują ponadto zespołami operatorskimi do produkcji materiałów wideo.

Instytut Polski w Berlinie to placówka podlegająca polskiemu Ministerstwu Spraw Zagranicznych. Misją Instytutu jest promocja polskiej kultury na terenie Niemiec oraz różnych aspektów związanych z sąsiedztwem dwóch państw: historii, tradycji, kwestii społecznych i związanych z członkostwem w Unii Europejskiej. Projekty promowane przez Instytut umożliwiają współpracę pomiędzy niezależnymi instytucjami i twórcami, przyczyniając się do wymiany kulturowej i intelektualnej pomiędzy Polską a Niemcami. Instytut promuje wydarzenia z dziedziny literatury, sztuk wizualnych, filmu, teatru i muzyki. Nasze biuro znajduje się w centrum Berlina, mieści się w nim licznie odwiedzana biblioteka oraz galeria.

 

logo pgsPracownia Gier Szkoleniowych  Od 2004 roku projektujemy nowoczesne doświadczenia szkoleniowe, edukacyjne i integracyjne metodą gier i symulacji, które wspierają organizacje w procesach zmian i programach rozwoju kompetencji. Zanurzamy ludzi w doświadczeniu gry, aby doskonalili mistrzostwo osobiste i współpracy w zespołach. Poprzez wchodzenie na coraz wyższy poziom umiejętności. Z zaangażowaniem i radością. Rzeczywistość organizacji staje się zrozumiała, cele osiągalne, a wachlarz możliwości osobistych i zespołu w działaniu poszerza się.  W 2016 roku wprowadziliśmy na rynek innowacyjne narzędzie diagnozy kompetencji – Competence Game. Współtworzyliśmy model kompetencji, a w rezultacie gry online, które badają kompetencje.

logotyp Radio Kolor

 

Radio Kolor to jedna z najdłużej działających stacji radiowych, metropolii warszawskiej. Nasz program jest emitowany od 1993 roku, a marka rozpoznawalna i pozytywnie kojarzona w całym kraju. Wyróżnia nas dbałość o przyjazną atmosferę w pracy oraz dajemy szansę nauki i zdobywania nowych doświadczeń.

 

Fundacja Res Publica wspiera rozwój kultury i poziomu debaty logo-resp-nowe 2 (5)publicznej poprzez wydawanie trzech tytułów: legendarnego kwartalnika Res Publica Nowa, anglojęzycznego półrocznika o regionie Visegrad Insight oraz pierwszego w Polsce interdyscyplinarnego Magazyn Miasta. Poza pismami Res Publica wydaje książki o tematyce filozoficznej i historii idei, ostatnio m.in. „Krytykę i kryzys” Reinharta Kosellecka oraz „Radykalne miasta” Justina McGuirka.

Res Publica prowadzi badania stanu polityk kulturalnych w miastach Polski – DNA Miasta, międzynarodowy program Partnerstwo Wolnego Słowa, tworzy listę innowatorów regionu New Europe 100 (wspólnie z Google, Financial Times i International Visegrad Fund), jest organizatorem debat i wydarzeń. Więcej informacji na stronie: www.publica.pl.

PrintThomson Reuters to największy na świecie dostawca inteligentnej informacji dla rynków finansowych. Od ponad 150 lat łączymy wiedzę i najnowsze technologie, aby dostarczać rzetelne i godne zaufania dane, wiadomości (agencja Reutera) oraz rozwiązania klientom z branży finansowej, podatkowej, prawnej oraz nauki.

 

Logo RocheRoche Global IT Solutions. Where IT meets Science. Roche to szwajcarska firma biotechnologiczna, która dostarcza leki stosowane w takich dziedzinach medycyny jak onkologia, immunologia, choroby zapalne, okulistyka oraz centralny układ nerwowy. Firma jest również światowym liderem w dziedzinie diagnostyki medycznej.

W Polsce działa Globalne Centrum Rozwiązań IT Roche. Tworzymy innowacje w zakresie budowania i utrzymywania systemów informatycznych na rzecz oddziałów Roche na całym świecie. Zatrudniamy ponad 400 specjalistów z różnych dziedzin, którzy w swojej codziennej pracy wykorzystują szereg najnowszych technologii do tworzenia, obsługi i utrzymania oprogramowania.

 

SalesTube

Należymy do Group One – największej niezależnej grupy komunikacyjnej na polskim rynku, w której skład wchodzą agencje reklamowe, domy mediowe oraz my czyli SalesTube, agencja e-commerce performance. Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą, która kompleksowo zajmuje się biznesem e-commerce. Od przygotowania projektu, strony sklepu i jego zaplecza technologicznego, procesu magazynowania i logistyki przez działania marketingowe (przygotowanie reklam, działania SEO i SEM, email marketing, remarketing czy analitykę), aż po optymalizację czyli usprawnienie wszystkich procesów związanych ze sprzedażą online. A wszystko to robimy po to, aby zwiększyć zyski naszych klientów oraz pozyskać nowych klientów dla ich biznesów. W naszej pracy wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, trendy i rozwiązania z szeroko pojętego świata digitalu, które przekładają się na skuteczność działań i zadowolenie klientów. Dowiedz się więcej o nas na:​ ​ http://www.salestube.pl/praca

 

Stowarzyszenie Polskie w Granadzie „Sami Swoi” w Granadzie (Hiszpania)

 Stowarzyszenie Polskie „Sami Swoi” w Granadzie istnieje od stycznia 2014 roku. Prowadzi weekendową Szkółkę Polską dla dzieci z polsko-hiszpańskich rodzin, kursy języka polskiego jako obcego oraz organizuje rozmaite wydarzenia o charakterze społeczno-kulturalnym skierowane do Polaków zamieszkałych w okolicy Granady oraz ich rodzin. W przeszłości kilkakrotnie gościło praktykantów z polskich uniwersytetów w ramach Programu Erasmus+.

Jesteśmy młodym i dobrze zorganizowanym niewielkim zespołem skupiającym swoje działania na pracy z dziećmi polskiego pochodzenia oraz szerzeniu polskiej kultury. Organizowane przez nas wydarzenia służą zacieśnianiu więzi wśród lokalnej Polonii i sprzyjają integracji międzykulturowej.

Siedziba Stowarzyszenia mieści się w Granadzie, malowniczej miejscowości położonej w sercu Andaluzji, największego autonomicznego regionu Hiszpanii, znajdującego się na samym południu kraju. Granada jest dużym ośrodkiem turystycznym ze względu na piękny kompleks pałacowy Alhambrę oraz zabytkową dzielnicę arabską Albaicin (obydwa wpisane na Listę Światowego Dziedzictwa Unesco).

 

Sephora_promocje_logo_NewsweekGdzie pulsuje piękno…

Zaskakujący asortyment kosmetyków, możliwość swobodnego ich wypróbowania,stylowe strefy perfumerii do nauki poprzez zabawę i niepokorny duch – oto świat Sephora!

Sephora to najbardziej innowacyjne i inspirujące perfumerie w Polsce. Firma, będąca obecnie największą siecią perfumerii na świecie, z ponad 2000 punktami sprzedaży w ponad 30 krajach, powstała w 1969 roku we Francji. Od 1999 roku jest obecna na polskim rynku, na którym posiada 93 perfumerie w największych miastach.

Sephora, rozpoznawalna wszędzie po eleganckim wnętrzu swoich perfumerii oraz charakterystycznych czarno-białych paskach, oferuje niezwykle szeroką gamę kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji, w sumie kilkanaście tysięcy różnych produktów.

Należymy do grupy LVMH największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. Dzięki temu, Sephora współtworzy i dekoduje nowe trendy w świecie urody i mody. Z Sephora każdy nowy sezon jest jeszcze bardziej ekscytujący!

W Sephora uczymy poprzez zabawę – zachęcamy do eksperymentowania i doświadczania. Jesteśmy poważni, ale nie bierzemy siebie zbyt poważanie! Zawsze odważni, ale nigdy nie lekceważący. Ogromną uwagę przywiązujemy do szczegółów, lecz jednocześnie skupiamy się na naszej globalnej, niepokornej wizji piękna. Dodaj do tego kolory, kobiece wartości, wyobraźnie i kreatywność, wtedy znajdziesz odważne podejście, które czyni różnicę.

Sephora w liczbach:
–  17,000 dostępnychproduktów
–  6 milionów klientów rocznie odwiedzających naszą flagową perfumerięChamps-Elysées
–  ponad 300 perfumerii we Francji i ponad 2,000 na całymświecie
–  27,000 pracowników – z czego 4,500 we Francji i ponad 1000 w Polsce

 

Value Media

Należymy do Group One – największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, w której skład wchodzą agencje reklamowe, agencja e-commerce performance – SalesTube oraz domy mediowe – Mediaplus i my, czyli Value Media. Nie jesteśmy klasycznym domem mediowym, bo myślimy o komunikacji jako jednym procesie, dlatego łączymy w sobie wszystkie kompetencje niezbędne do budowania silnych marek. Do naszych codziennych obowiązków należy planowanie i zakup mediów online (media internetowe, social media) i offline (TV, radio, prasa drukowana, działania OOH). Krótko mówiąc, analizujemy, w jakich mediach i w którym dokładnie miejscu wyemitować daną reklamę, aby przyniosła jak największe korzyści dla klienta czy to w postaci zwiększania sprzedaży, pozyskania nowych klientów czy zwiększenia rozpoznawalności marki wśród konsumentów. Następnie kupujemy miejsce w tych mediach i analizujemy trwającą kampanię tak, aby w odpowiednim momencie móc ją zoptymalizować, czyli np. zintensyfikować działania, które widzimy, że przynoszą spodziewane efekty. Dowiedz się więcej o nas na:​ ​ http://valuemedia.pl/rekrutacja

VWFS_BLUM-01Volkswagen Bank Polska S.A. – Pod marką Volkswagen Financial Services oferowane są usługi bankowe (przez Volkswagen Bank Polska S.A.), usługi leasingowe i mobilność (przez Volkswagen Leasing GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce) oraz usługi ubezpieczeniowe (przez Volkswagen Bank Polska S.A. i Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy Sp. z o.o. działające jako agenci ubezpieczeniowi).

Volkswagen Bank Polska S.A. wchodzi w skład Volkswagen Financial Services AG. Volkswagen Bank udziela kredytów na zakup samochodów marki Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA, Porsche i Volkswagen Użytkowe, bazując na wiedzy wynikającej z długoletniego doświadczenia na europejskim rynku.
Od kwietnia 2001 roku Volkswagen Bank, pod nazwą Volkswagen Bank direct, oferuje Klientom indywidualnym i przedsiębiorcom usługi bankowości bezpośredniej.
Volkswagen Leasing GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce oferuje leasing operacyjny samochodów Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA, Porsche i Volkswagen Użytkowe, a także finansowanie i zarządzanie flotą samochodów.
Spółka Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy, będąca agencją ubezpieczeniową, oferuje we współpracy z różnymi towarzystwami ubezpieczeniowymi atrakcyjne pakiety ubezpieczeniowe obejmujące ubezpieczenie OC, AC, NNW, KR oraz Zieloną Kartę i Car Assistance.

wyborcza_PL_CMYK_colorWyborcza.pl to internetowe wydanie największego polskiego dziennika opinii. Będziesz pracować w dziale social mediów i czuwać nad promocją naszych treści w kanałach socialowych. Nauczymy Cię przygotowywać reklamy, publikować ciekawe i nośne posty. Poznamy Cię z ciekawymi osobami i wprowadzimy w świat dobrych treści. Zobaczysz, jak się tworzy content i jak zarządza społecznością w Internecie. Poznasz w praktyce reguły, które obowiązują w wirtualnej przestrzeni.

 

dwa logotypy