„#POLAND. Unexpected Chance”

Udostępnij strone

NAWA logo

Projekt finansowany przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej

w ramach Programu Nowoczesna Promocja Zagraniczna

 

Okres realizacji: 2018.11.05 do 2019.11.15

Projekt jest zintegrowaną kampanią informacyjno-promocyjną, która ma umożliwić dotarcie do jak największej liczby przedstawicieli zagranicznych, zachęcając obcokrajowców do podjęcia studiów w Polsce.

Charakterystyka kampanii (narzędzia i kanały):

  1. materiały filmowe: cykl „Wall of faces” 4 krótkich filmików z udziałem studentów/absolwentów/osób związanych z CC
  2. materiały filmowe: cykl 10 filmików dot. anglojęzycznych specjalności/kierunków dostępnych w ofercie
  3. sesje zdjęciowe
  4. materiały tekstowe
  5. działania internetowe (działania w kanałach informacyjnych, kampanie on-line) oraz PR (informacje prasowe, współpraca z redakcjami krajów reprezentatywnych, materiały drukowane etc.)

 

Koordynacja administracyjno-projektowa – Edyta Kostrzewa,
Koordynacja merytoryczna – dr Katarzyna Maniszewska,
Współpraca – Małgorzata Mechanisz, Małgorzata Sobańska, Ilona Głowacka

NEWSLETTER

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).