Badania na rynku mediowym

Udostępnij strone

  • Kierownikiem studiów jest Aleksandra Chmielewska
  • Koordynatorem po stronie Gemius Bartosz Wójcik
  • Koordynatorem po stronie Nielsen: Lucyna Koba
  • Koordynatorem po stronie KBR: Marcin Kujawski

Zajęcia prowadzą: (lista wykładowców z krótkimi notkami biograficznymi + zdjecie)

  •  Katarzyna Cegiełka – Client Executive, Nielsen – Z branżą mediową związana od ponad 13 lat. W trakcie 10 lat pracy w agencji mediowej zdobyła wiedzę i kompetencje w zakresie analizy rynku i zachowań konsumenckich oraz realizacji kampanii dla klientów lokalnych i zagranicznych. W Nielsen od 3 lat, aktualnie jako Client Executive współpracuje z nadawcami korzystającymi z badań widowni telewizyjnej oraz digital video. Jest również odpowiedzialna za rozwój i implementację rozwiązań z zakresu Advanced Measurement dla klientów. Pasjonatka w poszukiwaniu zasad działania i insightów wśród wielu światów wideo w ramach cross-mediowych rozwiązań.
  • Krzysztof Guzowski – pedagog, socjolog, absolwent Uniwerstytetu Warszawskiego. Analityk rynku mediów z 20-letnim doświadczeniem. Ekspert Nielsen Media w dziale Customer Experience pracujący na co dzień z nadawcami, wprowadzający ich w tajniki analiz wyników oglądalności. Autor licznych szkoleń dotyczących użytkowania oprogramowania Arianna. Prywatnie miłośnik refleksji nad porządkiem świata, uczestnik rodzinnych podróży, wypadów kajakowych i górskich obozów wędrownych.
  • Jarosław Pawlak – Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w badaniach mediów. Wprowadzał na polski rynek standardy badawcze: prasy (w ramach Polskich Badań Czytelnictwa), internetu, radia i reklamy zewnętrznej. Pracował dla międzynarodowych agencji badawczych: TNS, Comscore oraz mediów: Wirtualna Polska (Dyrektor Badań i Analiz), Stroer OOH (Dyrektor Badań). Współzałożyciel i wiceprezes RN Polskich Badań Internetu (2000 rok) oraz współtwórca metodologii badań internetu w Polsce. Obecnie w Gemius odpowiada za rozwój merytoryczny badania Mediapanel.
  • Marlena Kondrat Doktor nauk społecznych w dyscyplinie ekonomia i finanse, pracuje jako adiunktka w katedrze zarządzania Uniwerystetu Civitas. Prowadzi zajęcia na studiach polsko i anglojęzycznych. Naukowo zajmuje się wpływem silver tsunami na procesy gospodarcze. Jako członkini zarządu Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej odpowiada za obszar włączania cyfrowego osób dojrzałych, tworząc programy edukacyjne mające na celu podnoszenie kompetencji cyfrowych seniorów w Polsce. Publikuje na temat wpływu nowych technologii na wybrane grupy społeczne, z uwzględnieniem wieku, płci, miejsca zamieszkania. Realizuje liczne projekty naukowo-badawcze związane m.in. z badaniami rynku medialnego oraz zarządzaniem różnorodnością w organizacjach. Pracowała jako Senior Project Managerka w Ogólnopolskim Związku Nadawców Telewizyjnych MOC TV, zawodowo związana jest również z Uniwersytetem Warszawskim i Uniwersytetem SWPS.
  • Bartosz Wójcik – Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu online, specjalizujący się w wykorzystaniu badań rynkowych do maksymalizacji efektów prowadzonych kampanii internetowych. Posiada bogate doświadczenie w szkoleniu polskich firm, pomagając im skutecznie wykorzystać narzędzia marketingu cyfrowego do optymalizacji ich strategii komunikacyjnych. Kieruje programami certyfikacji Mediapanel oraz AdReal w ramach Gemius, mającymi na celu zgłębienie wiedzy na temat konsumpcji mediów i aktywności reklamowej w Polsce. Odpowiada za dwa kluczowe raporty dla branży E-commerce i Social Media, realizowanych przez Gemius we współpracy z IAB Polska oraz Polskimi Badaniami Internetu, które dostarczają cennych danych i wskazówek dla przedsiębiorstw działających w przestrzeni cyfrowej. Autor artykułów i komentarzy eksperckich w magazynach branżowych, prelegent na konferencjach branżowych i webinarach.
  • Justyna Porębska – Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej z 20-letnim doświadczeniem w branży mediowej, w której pierwsze kroki stawiała w firmie AtMedia rozwijając sprzedaż kanałów tematycznych. Od 10 lat w zespole Client Service Nielsen Media, wcześniej w zakresie produktów Digital, obecnie jako Customer Experience Market Lead razem z zespołem wspiera klientów w Polsce w zakresie obsługi badań mediowych.
  • Aleksandra Załęska – Od 2020 r. odpowiada w Gemius za realizację i rozwój badania Mediapanel oraz współpracę z Polskimi Badaniami Internetu. Z rynkiem badań związania jest od 2010 roku, pracowała w działach badań, m.in. w TVN S.A oraz agencji Content Spot. Współautorka Raportu Strategicznego IAB, Prelegentka Forum IAB, Wykładowczyni KUL. Regularnie prowadzi szkolenia z zakresu pomiaru widowni internetowej. Absolwentka Psychologii KUL i Psychologii Sportu AWF. Miłośniczka sportu – uprawia wspinaczkę i nurkowanie.
  • Agnieszka Heba – doktor, w 2014 roku uzyskała stopień dr na Wydziale Pedagogicznym Ostrawskiego Uniwersytetu w Ostrawie, gdzie zrealizowała pracę doktorską w języku czeskim „Rozvoj matematických kompetencí s využitím e-learningu”. Obecnie zatrudniona na stanowisku adiunkta dydaktycznego na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, w Katedrze Technologii Informacyjnych Mediów, specjalizując się w technologiach informacyjnych mediów. Absolwentka matematyki na Uniwersytecie Śląskim, przez wiele lat pracowała jako nauczycielka matematyki w szkołach średnich oraz jako wykładowczyni matematyki i statystyki w Wyższej Szkole Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach. Akredytowana trenerka szkoleń z zakresu Microsoft Office, e-learningu i ICT. Autorka innowacyjnych metod nauczania matematyki, opublikowała liczne artykuły i występowała na konferencjach polskich i międzynarodowych. Autorka licznych artykułów w języku polskim, angielskim, czeskim i innych.
  • Karolina Łaciak – doświadczony ekspert na rynku mediowym, muzyk z wykształcenia i urodzona krakowianka. Jej bogata ścieżka zawodowa obejmuje różnorodne etapy, które wpłynęły na jej wszechstronne doświadczenie. Przez wiele lat była właścicielką biznesu skupiającego się na organizacji zajęć edukacyjnych i eventów dla dzieci w przedszkolach i szkołach. Ta dynamiczna praca nauczyła ją elastyczności, kreatywności oraz umiejętności efektywnego działania w zmiennym otoczeniu. Pandemia COVID-19 stała się punktem zwrotnym w jej karierze, prowadząc ją do odkrycia pasji do technologii i nowych wyzwań w branży medialnej. Rozpoczynając jako Junior Analityk, zdobywała doświadczenie w obszarze wsparcia technicznego, aby ostatecznie osiągnąć rolę Product Ownera. Aktualnie jest odpowiedzialna za rozwój aplikacji analitycznych oraz narzędzi do pomiaru internetu. Jej praca obejmuje nie tylko dostarczanie technicznych rozwiązań, ale także aktywne wspieranie pracowników i klientów w zdobywaniu wiedzy technicznej oraz jej praktycznym wykorzystaniu. Jej zaangażowanie i profesjonalizm sprawiają, że jest cenionym liderem w swojej dziedzinie.

Kontakt

Biuro Rekrutacji Uniwersytetu Civitas

+48 503 442 487
pok. 1251, Pałac Kultury i Nauki, 12 p. pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa