- Rodzaj studiów:I stopnia (licencjackie)
- Tryb studiów:
stacjonarne
(zobacz także: niestacjonarne)
- Język wykładowy:polski
- Czas trwania studiów:3 lata (6 semestrów)
- Kierunek:
Marketing i sprzedaż
Czego się nauczysz?
- Dowiesz się, jak tworzyć w digitalu – od mediów społecznościowych po materiały reklamowe i eventy promujące skuteczne kampanie marketingowe
- Nauczysz się prowadzić efektywne działania marketingowe w Internecie w ramach mediów społecznościowych, SEO, SEM, UX i programmatic.
- Zdobędziesz kompetencje w zakresie digital marketingu, a także zrozumiesz biznesowe aspekty marketingu cyfrowego, zarządzania zespołem, firmą i projektami online.
- Będziesz czerpać z wiedzy ekspertów z branży, m.in. ze Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – organizacji o silnej pozycji.
- Opanujesz nowoczesne metody promocji, w tym wykorzystanie AI w marketingu, które umożliwią Ci skuteczne budowanie obecności w świecie cyfrowym.
- Zyskasz umiejętność założenia i prowadzenia własnej firmy, oferującej kreatywne rozwiązania w zakresie digital marketingu i komunikacji online.
Praca dla Ciebie
- Możesz rozwijać się jako specjalista ds. marketingu internetowego, social mediów, e-commerce.
- Znajdziesz pracę jako copywriter lub kreator contentu.
- Możesz ubiegać się o stanowisko analityka danych, e-marketera, Digital Marketing Managera czy specjalisty ds. transformacji cyfrowej.
- Znajdziesz zatrudnienie w takich miejscach jak agencje reklamowe, interaktywne, domy mediowe, a także działy marketingu w firmach i instytucjach.
- Możesz także postawić na siebie i założyć własną firmę oferującą usługi digital marketingu – to szansa na niezależność i pracę w modelu, który sam wybierzesz.
Kontakt
Biuro Rekrutacji Uniwersytetu Civitas
22 656 71 89
pok. 1251,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa