Digital Marketing - specjalność w przygotowaniu

Udostępnij strone

  1. Rodzaj studiów:
    I stopnia (licencjackie)
  2. Tryb studiów:

    stacjonarne

    (zobacz także: niestacjonarne)

  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    3 lata (6 semestrów)
  5. Kierunek:
    Marketing i sprzedaż

Czego się nauczysz?

  • Dowiesz się, jak tworzyć  w digitalu – od mediów społecznościowych po materiały reklamowe i eventy promujące skuteczne kampanie marketingowe 
  • Nauczysz się prowadzić efektywne działania marketingowe w Internecie w ramach mediów społecznościowych, SEO, SEM, UX i programmatic. 
  • Zdobędziesz kompetencje w zakresie digital marketingu, a także zrozumiesz biznesowe aspekty marketingu cyfrowego, zarządzania zespołem, firmą i projektami online. 
  • Będziesz czerpać z wiedzy ekspertów z branży, m.in. ze Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – organizacji o silnej pozycji.  
  • Opanujesz nowoczesne metody promocji, w tym wykorzystanie AI w marketingu, które umożliwią Ci skuteczne budowanie obecności w świecie cyfrowym. 
  • Zyskasz umiejętność założenia i prowadzenia własnej firmy, oferującej kreatywne rozwiązania w zakresie digital marketingu i komunikacji online.

Praca dla Ciebie

  • Możesz rozwijać się jako specjalista ds. marketingu internetowego, social mediów, e-commerce.  
  • Znajdziesz pracę jako copywriter lub kreator contentu. 
  • Możesz ubiegać się o stanowisko analityka danych, e-marketera, Digital Marketing Managera czy specjalisty ds. transformacji cyfrowej. 
  • Znajdziesz zatrudnienie w takich miejscach jak agencje reklamowe, interaktywne, domy mediowe, a także działy marketingu w firmach i instytucjach.
  • Możesz także postawić na siebie i założyć własną firmę oferującą usługi digital marketingu – to szansa na niezależność i pracę w modelu, który sam wybierzesz. 

 

 

Kontakt

Biuro Rekrutacji Uniwersytetu Civitas

22 656 71 89
pok. 1251, Pałac Kultury i Nauki, 12 p. pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa