Przedmioty* specjalności Zarządzanie od r. ak. 2024/2025
- Badania marketingowe
- CSR
- Efektywne zarządzanie zespołem
- Etyka w biznesie
- Finanse w przedsiębiorstwie
- Metody ilościowe i statystyka w biznesie
- Negocjacje
- Prawo gospodarcze i prawo pracy
- Zachowania konsumenckie
*Program studiów może ulec nieznacznym zmianom.
Przedmioty fakultatywne w r. ak. 2023/2024*
- Ambasada Concilium Civitas
- Amerykańska polityka zagraniczna – wolna w Ukrainie, Chiny i inne zagrożenia dla supermocarstwa
- Antropologia społeczna – Voodoo, szamanizm, tabu, wampiry
- Arkusz kalkulacyjny w ekonomii oraz zarządzaniu
- Badania w reklamie
- Batman jako mem kulturowy
- Ciemna strona polityki: skandale i nadużycia władzy
- Consensus facit legem, czyli krótka rzecz o mediacji
- Content marketing i webwriting
- Demokracja jako wojny propagandowe. Historia i nowoczesne mechanizmy public relations
- Dlaczego NIEprawda jest ciekawsza? – o potędze teorii spiskowych, manipulacji i fake newsów
- Dłuższe wideo w internecie – przyszłość jakościowego dziennikarstwa
- Ekopolityka jako narzędzie soft power
- Elon Musk czy Jurek Owsiak – jak mam zaplanować moją karierę?
- Emisja głosu i dykcja – w mediach, wystąpieniach publicznych i biznesie
- Erystyka, czyli sztuka prowadzenia sporów
- eSport – biznes czy sport?
- Explainer, czyli jak opowiadać o świecie
- Historia kampanii wyborczych w Polsce po 1989 roku
- Innowacyjność i projektowanie innowacyjnych produktów
- Inteligencja emocjonalna i społeczna
- Internacjonalizacja działalności przedsiębiorstw
- Islam na obszarze post-radzieckim
- Jak (nie)działa amerykańska demokracja w dobie populizmu i polaryzacji
- Jak inwestować na giełdach światowych. Dla przedstawicieli nauk społecznych i humanistycznych
- Jak pisać, by być czytanym? Jak pisać by być niepowtarzalnym?
- Jak powstawała współczesna gospodarka globalna?
- Język – kultura – tożsamość
- Kampanie promocyjne 360 stopni
- Kampanie społeczne w sieciach społecznych
- Kariera managera w mediach
- Kompetencje przyszłości
- Komunikacja międzykulturowa
- Komunikacja polityczna w dobie polaryzacji
- Kredyty. Struktura i zasady. Korzyści i zagrożenia
- Kurs animacji na potrzeby Mediów Społecznościowych w darmowym programie DaVinci Resolve
- Kurs języka indonezyjskiego
- Kurs montażu krótkich form filmowych na potrzeby Mediów Społecznościowych w darmowym programie DaVinci Resolve
- Laboratorium polityki klimatycznej
- Liberalizm gospodarczy a współczesna polityka prospołeczna. Antagonizm czy symbioza. Realizacja w nowoczesnych gospodarkach na świecie
- Marketing doświadczeń – jak zarządzać doświadczeniem klientów budując silne marki
- Marketing polityczny w teorii i praktyce
- Marketing w obliczu zielonej transformacji – branding i komunikacja
- Mediacje a popkultura. Czy poważne tematy można ukazywać w (nie)poważny sposób?
- Międzynarodowe Rynki i Instrumenty Finansowe
- Mozaika Bliskiego Wschodu
- Mówię, bo jestem. Głos, ciało i obecność w wystąpieniach publicznych
- Myśl jak dziennikarz: analiza wiadomości na co dzień
- Niebezpieczne oblicza sztucznej inteligencji
- Od New York Stock Exchange do Tokyo Stock Exchange. Największe giełdy kapitałowe. Rola i znaczenie dla światowej gospodarki
- Otwórz usta – sztuka mówienia
- Planowanie mediów w kampaniach reklamowych
- Podcast radiowy
- Podstawy AutoCad
- Podstawy programowania obiektowego w języku C#
- Przestępczość w sektach i organizacjach terrorystycznych
- Przywództwo w kulturach świata
- Przywództwo w sektach i organizacja terrorystycznych
- Psychologia Społeczności Lokalnych
- Psychologia Zmiany
- Radykalizm polityczny w państwach Unii Europejskiej
- Reklama i kontrowersje – analiza, ocena, warsztat
- Religie i duchowość w kulturach świata
- Rozwój osobisty a duchowy – co to znaczy rozwijać się w bezpieczny sposób
- Savoir-vivre, etykieta i dobre obyczaje w biznesie i relacjach zawodowych
- Społeczeństwo i gospodarka wobec nowych technologii
- Społeczeństwo Obywatelskie
- Stosunki międzynarodowe w dobie 4 rewolucji przemysłowej
- Sztuka nowoczesna i postnowoczesna. Transgresje
- Świadomy mówca – kurs wystąpień publicznych
- Świat i język subkultur
- Świat perswazji językowej: slogany polityczne i reklamowe
- Teatr CC
- Telewizja i polityka
- Trening kreatywmości
- Tworzenie i obsługa witryny internetowej, Landing Page, Bloga oraz sklepu internetowego w oparciu o technologię WordPress (bez kodowania)
- Ukraina a Rosja. Droga do wojny
- Umysł Mózg Świadomość i Ciało
- W poszukiwaniu „potwora Gender”. Analiza życia społecznego z perspektywy społecznych i kulturowych uwarunkowań płci
- Warsztat podcastowy
- Warsztat wystąpień publicznych / Trening medialny
- Warsztaty mikrofonowe
- Warsztaty z komunikacji reklamowej. Zajęcia praktyczne
- Wolność, równość, sprawiedliwość – dylematy współczesności
- Za co kochamy marki Nike, Barbie i Mac’a, czyli czym jest insight i na czym polega jego moc?
- Zarządzanie bezpieczeństwem migracyjnym
- Zespoły kreatywne – Zespołu Akademii Psychologii Przywództwa pod przewodnictwem Jacka Santorskiego
- Zmiany klimatyczne jako zagrożenie bezpieczeństwa
- Źródła finansowania działalności gospodarczej przedsiębiorstw
*UWAGA! Warunkiem uruchomienia przedmiotu fakultatywnego jest zarejestrowanie się odpowiedniej liczby studentów.
Dostępność przedmiotów fakultatywnych w poszczególnych semestrach może ulegać zmianom. Informacje szczegółowe dostępne w systemie Wirtualna Uczelnia.
Przedmioty kierunku Zarządzanie od r. ak. 2024/2025
- Analiza problemów zarządczych w praktyce
- Gospodarka i społeczeństwo
- Kompetencje komunikacyjne
- Logika
- Makroekonomia i finanse publiczne
- Metody organizacji i zarządzania
- Mikroekonomia z elementami przedsiębiorczości
- Myślenie innowacyjne i kreatywne
- Podstawy marketingu i sprzedaży
- Podstawy myślenia krytycznego
- Rachunkowość finansowa
- Rachunkowość zarządcza
- Zarządzanie i przedsiębiorczość
- Zarządzanie kapitałem ludzkim
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie strategiczne
- Praktyki zawodowe
- WF
- Zajęcia dyplomowe
- Studia stacjonarne: lektorat języka angielskiego lub francuskiego lub hiszpańskiego lub niemieckiego (nie można wybrać języka ojczystego)
*Program studiów może ulec nieznacznym zmianom.
Uwaga: Kolejność zajęć realizowanych przez osoby rozpoczynające studia od semestru letniego (od lutego lub marca) może różnić się od kolejności realizowanej przez osoby rozpoczynające od semestru zimowego (od października).
*UWAGA! Warunkiem uruchomienia specjalności jest przyjęcie odpowiedniej liczby studentów.
Kontakt
Biuro Rekrutacji Collegium Civitas
22 656 71 89
pok. 1210, 12 piętro
Pałac Kultury i Nauki
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa
Pałac Kultury i Nauki
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa