Terminy prowadzenia rekrutacji
Kiedy rozpoczyna się rekrutacja na studia?
Do kiedy trwa rekrutacja na studia?
Prosimy o załączenie na koncie rekrutacyjnym skanów dokumentów wymaganych do przyjęcia na studia w ciągu 5 dni od wypełnienia formularza rekrutacyjnego online. O terminie dostarczenia oryginałów dokumentów aplikacyjnych do wglądu poinformujemy Was drogą mailową, po otrzymaniu decyzji o zakwalifikowaniu na studia.
Czy mogę odbyć całe studia po ukraińsku w Collegium Civitas?
Czy studia będą stacjonarnie, online czy hybrydowo?
Kiedy mogę złożyć oryginały dokumentów?
Ze względu na dużą liczbę przesyłek nie potwierdzamy otrzymania dokumentów – prosimy o ich wysyłanie “za potwierdzeniem odbioru”.
Dokumenty można składać osobiście, po uprzednim zarezerwowaniu wizyty w Dziale Rekrutacji na https://civitas.nakiedy.pl/.
Uwaga! Dokumenty należy składać po otrzymaniu informacji o zakwalifikowaniu na studia.
Proces rekrutacji na studia oraz dokumenty aplikacyjne
Czy studia będą prowadzone w trybie online?
W jaki sposób mogę zapisać się na studia?
Skompletuj niezbędne dokumenty aplikacyjne, zeskanuj je i wgraj do systemu rekrutacyjnego rekrutacja.civitas.edu.pl, a następnie czekaj na wyniki rekrutacji.
Jakie dokumenty mam złożyć w procesie rekrutacji na studia?
Czy mogę przesłać skany dokumentów drogą mailową?
Ze względów technicznych uprzejmie prosimy o wgrywanie na platformę rekrutacyjną scalonych plików pdf. System nie przyjmuje pojedynczych stron. Plik nie może być cięższy niż 8 MB.
Po zakwalifikowaniu na studia dokumenty można wysłać pocztą na adres Collegium Civitas w ciągu 7 dni od daty otrzymania decyzji o zakwalifikowaniu na studia. Dokumenty będzie można również składać osobiście, po uprzednim zarezerwowaniu wizyty w Dziale Rekrutacji na https://civitas.nakiedy.pl/.
Ze względu na dużą ilość zgłoszeń, niestety jesteśmy w stanie udzielać informacji, o tym czy dokumenty do nas dotarły. Uprzejmie prosimy o nadawanie przesyłek pocztowych „za potwierdzeniem odbioru”.
Jakie są wymagane dokumenty na studia I stopnia?
Podczas procesu rekrutacji na studia należy wgrać skany:
- wydrukowanego i podpisanego formularza-wniosku o przyjęcie na studia
- świadectwa dojrzałości (oryginał do wglądu w Dziale Rekrutacji)
- zdjęcia (zgodnego z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego lub paszportu) przykład zdjęcia
- dowodu wniesienia opłaty rekrutacyjnej. Jeśli płatność została dokonana przez system PayU, potwierdzenie nie jest wymagane.
Po otrzymaniu decyzji o zakwalifikowaniu na studia należy dostarczyć do Działu Rekrutacji oryginały następujących dokumentów:
- wydrukowany i podpisany formularza-wniosku o przyjęcie na studia wraz ze zdjęciem
- świadectwo dojrzałości (do wglądu w Dziale Rekrutacji)
- dwa egzemplarze parafowanej i podpisanej umowy Uczelnia-Student
Uwaga! Kandydaci przesyłający dokumenty pocztą proszeni są o przesłanie oryginału/odpisu lub notarialnie potwierdzonej kopii świadectwa dojrzałości.
Masz świadectwo uzyskane poza Polską? Tu można sprawdzić zasady przyjęć osób posiadających wykształcenie uzyskane poza Polską
Uwaga! Kandydaci, którzy ukończyli szkołę średnią w Ukrainie w latach 2021-2023 muszą przedstawić świadectwo ukończenia szkoły średniej wraz z dodatkiem.
Osoby, które ukończyły szkołę średnią w Ukrainie przed 2021 r. muszą dodatkowo przedstawić wyniki egzaminu ZNO lub DPA.
Jakie są wymagane dokumenty na studia II stopnia?
Podczas procesu rekrutacji na studia należy przesłać skany:
- wydrukowanego i podpisanego formularza-wniosku o przyjęcie na studia
- dyplomu ukończenia studiów wyższych – w przypadku braku dyplomu ukończenia studiów: zaświadczenie o obronie wydane i poświadczone przez Dziekanat/Dział Spraw Studenckich
- zdjęcia (zgodnego z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego lub paszportu) – przykład zdjęcia – nieobowiązkowe
- dowodu wniesienia opłaty rekrutacyjnej. Jeśli płatność została dokonana przez system PayU, potwierdzenie nie jest wymagane, nie dotyczy także absolwentów CC, którzy są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.
- w wybranych przypadkach Komisja Rekrutacyjna może poprosić o przesłanie suplementu do dyplomu
Po otrzymaniu decyzji o zakwalifikowaniu na studia należy dostarczyć do Działu Rekrutacji oryginały następujących dokumentów:
- wydrukowany i podpisany formularza-wniosku o przyjęcie na studia
- dyplom ukończenia studiów wyższych (oryginał do wglądu w wyznaczonym terminie)
- zdjęcie (zgodne z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego lub paszportu) – przykład zdjęcia
- dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej. Jeśli płatność została dokonana przez system PayU, potwierdzenie nie jest wymagane
- w wybranych przypadkach Komisja Rekrutacyjna może poprosić o przesłanie suplementu do dyplomu (nie dotyczy absolwentów CC)
Uwaga! Kandydaci przesyłający dokumenty pocztą proszeni są o przesłanie oryginału/odpisu lub notarialnie potwierdzonej kopii dyplomu ukończenia studiów.
Masz dyplom ukończenia studiów uzyskany poza Polską? Tu możesz sprawdzić zasady przyjęć osób posiadających wykształcenie uzyskane poza Polską
Nie mam jeszcze dyplomu ukończenia studiów I stopnia. Czy mogę złożyć dokumenty na studia?
Jaki jest proces rekrutacji dla absolwentów CC?
Oryginały dokumentów należy dostarczyć do Działu Rekrutacji, w ciągu 14 dni od otrzymania decyzji o zakwalifikowaniu na studia.
Byłem/byłam już studentem/studentką CC, jak mogę ponownie zaaplikować na studia?
Czy mogę wgrać zdjęcie w dowolnym formacie?
W jaki sposób zostanę poinformowany o wynikach rekrutacji?
Jaki jest przelicznik ocen na studia I stopnia?
Co wpisuję w miejscu ocen z Matury – wyniki procentowe czy punkty rekrutacyjne?
W przypadku starej matury oceny, np. bardzo dobry.
Formularz rekrutacyjny online i portal dla kandydata
Po wypełnieniu formularza on-line nie otrzymałem maila z loginem do portalu dla kandydata. Co mam zrobić?
Zgubiłem login do portalu dla kandydata.
Pomyliłem się w wypełnianiu formularza rekrutacyjnego, jak mam poprawić dane?
Po zalogowaniu się do portalu rekrutacyjnego można samodzielnie edytować i poprawić swoje dane osobowe. Uwaga! Jeżeli pomyliłeś/aś się w adresie mailowym lub zmieniłeś/aś adres mailowy skontaktuj się z Działem Rekrutacji na adres rekrutacja@civitas.edu.pl i podaj swój poprawny adres mailowy.
Adres portalu rekrutacyjnego, gdzie możesz edytować dane: https://rekrutacja.civitas.edu.pl.
Czy formularz rekrutacyjny musi być załączony w całości, czy wystarczy ostatnia strona z podpisem?
W przypadku problemów technicznych prosimy o kontakt z Działem Rekrutacji: rekrutacja@civitas.edu.pl
Czy formularz rekrutacyjny może być podpisany przy użyciu podpisu elektronicznego lub podpisu kwalifikowanego?
Opłaty
Co wpisać w tytule przelewu opłaty rekrutacyjnej?
Jaki jest numer konta do wpłat?
Wyłącznie w przypadku płatności przez PayU pojawi się inny numer konta, ponieważ środki są przekazywane najpierw na konto systemu.
Czy czesne można wpłacić gotówką w kasie uczelni?
Wszelkie opłaty należy wnosić na konto Collegium Civitas nr 95 2490 0005 0000 4600 1851 0196.
Czy czesne wnosi się na ten sam numer konta, na który wpłacałem opłatę rekrutacyjną?
W przypadku płatności objętej zniżką/promocją nie ma możliwości dokonywania opłaty przez system PayU. Wpłatę należy wnieść przelewem tradycyjnym i przesłać skan potwierdzenia na adres rekrutacja@civitas.edu.pl. W tytule proszę podać imię, nazwisko oraz numer kandydata.
Po zakwalifikowaniu na studia
Jakie są dalsze kroki po zakwalifikowaniu na studia?
Wszystkie informacje będą dostępne w serwisie rekrutacyjnym pod adresem: https://rekrutacja.civitas.edu.pl.
Zostałem zakwalifikowany na studia – czy mogę odebrać już legitymację studencką?
Legitymacje studenckie będą wydawane od października 2023 r., po dopełnieniu formalności związanych z zakwalifikowaniem na studia (dostarczeniu podpisanej umowy Uczelnia-Student i dokonaniu opłat) oraz po uzyskaniu wpisu na listę studentów.