FAQ

Udostępnij strone

Terminy prowadzenia rekrutacji

Kiedy rozpoczyna się rekrutacja na studia?

Rekrutacja na semestr zimowy rozpoczyna się od 08 kwietnia 2025 r i trwa do 16 października 2025 r.

Do kiedy trwa rekrutacja na studia?

Koniec rekrutacji 16 październik 2025 r.

Czy mogę odbyć całe studia po ukraińsku w Collegium Civitas?

Nie. Uczelnia nie prowadzi studiów w całości w języku ukraińskim.

Czy studia będą stacjonarnie, online czy hybrydowo?

Studia I oraz II stopnia w Collegium Civitas realizowane są w systemie hybrydowym – ok. 60% zajęć odbywa się w siedzibie Uczelni, a pozostałe ok. 40% realizowane jest online.

Kiedy mogę złożyć oryginały dokumentów?

Oryginał potwierdzający wykształcenie należy przedstawić po otrzymaniu informacji mailowej z Biura Rekrutacji.

 

Proces rekrutacji na studia oraz dokumenty aplikacyjne

Czy studia będą prowadzone w trybie online?

W roku akademickim 2023/2024 zajęcia są prowadzone w trybie hybrydowym – ok. 60% zajęć odbywa się w siedzibie Uczelni, a pozostałe ok. 40% realizowane jest online

W jaki sposób mogę zapisać się na studia?

Zapisy na studia prowadzone są poprzez stronę internetową: rekrutacja.civitas.edu.pl.

Jakie dokumenty mam złożyć w procesie rekrutacji na studia?

W procesie aplikowania na studia wymagane jest dołączenie do aplikacji on-line skanów dokumentów o wykształceniu oraz zamieszczenie zdjęcia kandydata w formacie jpg, zgodnie z wymogami. Docelowo po wypełnieniu aplikacji należy okazać oryginał dokumentu o wykształceniu w Biurze Rekrutacji

Czy mogę przesłać skany dokumentów drogą mailową?

Wszystkie dokumenty w formie skanów należy zamieścić w aplikacji online. W przypadku problemów z zamieszczeniem dokumentów w aplikacji istnieje możliwość przesłania mailem skanów, które Biuro Rekrutacji wprowadzi w aplikacji kandydata.

Jakie są wymagane dokumenty na studia I stopnia?

Na studia pierwszego stopnia i jednolite magisterskie wymagane jest świadectwo dojrzałości.

Jakie są wymagane dokumenty na studia II stopnia?

Na studia drugiego stopnia wymagany jest dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia lub dyplom ukończenia studiów jednolitych magisterskich.

Nie mam jeszcze dyplomu ukończenia studiów I stopnia. Czy mogę złożyć dokumenty na studia?

Tak, można złożyć dokumenty na podstawie zaświadczenia o odbytym egzaminie dyplomowym.

Jaki jest proces rekrutacji dla absolwentów CC?

Proces aplikowania na studia dla absolwentów nie różni się od procesu aplikowania nowych kandydatów na studia.

Byłem/byłam już studentem/studentką CC, jak mogę ponownie zaaplikować na studia?

Absolwent lub były student uczelni wypełnia nową aplikację na studia.

Czy mogę wgrać zdjęcie w dowolnym formacie?

Format zdjęcia i wszystkie niezbędne informacje kandydat znajdzie w swoim profilu aplikacyjnym. 

W jaki sposób zostanę poinformowany o wynikach rekrutacji?

Wszystkie etapy rekrutacji wraz z informacją o wyniku rekrutacji kandydat otrzymuje drogą mailową na adres wskazany w aplikacji kandydata. .

Jaki jest przelicznik ocen na studia I stopnia?

Co wpisuję w miejscu ocen z Matury – wyniki procentowe czy punkty rekrutacyjne?

W przypadku nowej matury wyniki w procentach, jednak bez znaku procentowego (%), np. 90.
W przypadku starej matury oceny, np. bardzo dobry.

 

Formularz rekrutacyjny online i portal dla kandydata

Po wypełnieniu formularza on-line nie otrzymałem maila z loginem do portalu dla kandydata. Co mam zrobić?

Skontaktuj się z Działem Rekrutacji rekrutacja@civitas.edu.pl

Zgubiłem login do portalu dla kandydata.

Skontaktuj się z Działem Rekrutacji rekrutacja@civitas.edu.pl

Pomyliłem się w wypełnianiu formularza rekrutacyjnego, jak mam poprawić dane?

Po zalogowaniu się do portalu rekrutacyjnego można samodzielnie edytować i poprawić swoje dane osobowe. Uwaga! Jeżeli pomyliłeś/aś się w adresie mailowym lub zmieniłeś/aś adres mailowy skontaktuj się z Działem Rekrutacji na adres rekrutacja@civitas.edu.pl i podaj swój poprawny adres mailowy.

Adres portalu rekrutacyjnego, gdzie możesz edytować dane: https://rekrutacja.civitas.edu.pl.

Czy formularz rekrutacyjny musi być załączony w całości, czy wystarczy ostatnia strona z podpisem?

Formularz rekrutacyjny należy załączyć w całości, w jednym, scalonym pliku, najlepiej w formacie pdf.
W przypadku problemów technicznych prosimy o kontakt z Działem Rekrutacji: rekrutacja@civitas.edu.pl

Czy formularz rekrutacyjny może być podpisany przy użyciu podpisu elektronicznego lub podpisu kwalifikowanego?

Formularz rekrutacyjny należy podpisać odręcznie.

 

Opłaty

Co wpisać w tytule przelewu opłaty rekrutacyjnej?

W tytule proszę podać imię, nazwisko oraz numer kandydata.

Jaki jest numer konta do wpłat?

Opłaty należy wnosić na numer konta Collegium Civitas 95 2490 0005 0000 4600 1851 0196.
Wyłącznie w przypadku płatności przez PayU pojawi się inny numer konta, ponieważ środki są przekazywane najpierw na konto systemu.

Czy czesne można wpłacić gotówką w kasie uczelni?

Niestety, nie ma takiej możliwości, ale opłatę gotówką można uiścić w każdym urzędzie pocztowym.
Wszelkie opłaty należy wnosić na konto Collegium Civitas nr 95 2490 0005 0000 4600 1851 0196.

Czy czesne wnosi się na ten sam numer konta, na który wpłacałem opłatę rekrutacyjną?

Tak, czesne w całości lub pierwszą ratę należy wnieść na ten sam, ogólny numer konta uczelni lub przez system PayU. Dopiero po nadaniu statusu Studenta otrzymasz inny, indywidualny numer konta do wpłat.
W przypadku płatności objętej zniżką/promocją nie ma możliwości dokonywania opłaty przez system PayU. Wpłatę należy wnieść przelewem tradycyjnym i przesłać skan potwierdzenia na adres rekrutacja@civitas.edu.pl. W tytule proszę podać imię, nazwisko oraz numer kandydata.

 

Po zakwalifikowaniu na studia

Jakie są dalsze kroki po zakwalifikowaniu na studia?

Wszystkie informacje będą dostępne w serwisie rekrutacyjnym pod adresem: https://rekrutacja.civitas.edu.pl.

Zostałem zakwalifikowany na studia – czy mogę odebrać już legitymację studencką?

Legitymacje studenckie będą wydawane od października 2023 r., po dopełnieniu formalności związanych z zakwalifikowaniem na studia (dostarczeniu podpisanej umowy Uczelnia-Student i dokonaniu opłat) oraz po uzyskaniu wpisu na listę studentów.