Marketer, szkoleniowiec, wykładowca akademicki.
Specjalizuje się w marketingu, reklamie, komunikacji i jej związkiem z rewolucją cyfrową. W jego obszarze eksperckim istotne miejsce zajmują tematy takie jak post-truth reality, zachowania konsumenckie – dynamika zmian, megatrendy, czy heurystyka produktów i usług.
W Collegium Civitas prowadzi zajęcia Design Thinking, Art of Presentation and Public Speaking, Zachowania Konsumenckie, Wprowadzenie do Marketingu, Usability Testing in Multicultural Environment, Planowanie Kampanii Online, Visual Thinking. Współpracuje z Ośrodkiem Badań nad Przyszłością Collegium Civitas.
Posiada 20 lat doświadczenia na stanowisku Creative Director agencji reklamowych: McCann, OgilvyOne Worldwide Poland, Gruppa66Ogilvy, Ogilvy Interactive oraz Tippingpoint. Przez wiele lat pełnił również funkcję Consulting Creative Director w ramach indywidualnej współpracy firmami, domami mediowymi, agencjami reklamowymi.
Jako wykładowca i szkoleniowiec ma za sobą niemal 20 lat współpracy z instytucjami edukacyjnymi min. Miami School of Advertising, Akademia SMB, Szkoła Strategii Marki SAR, Szkoła Mistrzów Reklamy. Jego cykl autorski „Nie Rozumiemy się Bez Słów” jest podstawą serii szkoleń i warsztatów dla agencji reklamowych oraz dla klientów i posiada rekomendację SAR.
Zdobył szereg nagród międzynarodowych i krajowych min. Cannes Lions, Effie, Golden Drumstick, Echo Awards, KTR, Warsztatuetek etc. W 2020 roku nagrodą specjalną nagrodą Media Marketing Polska – „za przywrócenie uśmiechu i wiary w reklamę polską”.