KARWOWSKA-KOZA Joanna

Udostępnij strone

Doświadczona i utytułowana liderka oraz ekspertka w dziedzinie budowania strategii marketingowych marek i komunikacji. Liderka zespołu, mentorka, trenerka i coach biznesu.

Z wykształcenia – psycholożka UW, ukończyła również studia podyplomowe „Trener Biznesu” SWPS, „Marketing i Zarządzanie” Koźmiński University oraz „Coaching i Mentoring” w MLC. Wykładowczyni w Collegium Civitas na studiach dziennych i niestacjonarnych, wolontariuszka w Fundacji Liderek Biznesu, prywatnie mama trójki dzieci i człowiek lokomotywa.

Związana z branżą reklamową i marketingową od 19 lat, pracuje zarówno po stronie agencji (Publicis, DDB, Grey) jak i Klienta (TVN Discovery). Aktualnie w agencji Publicis Worldwide zarządza zespołem Strategy & Growth, odpowiedzialnym za rozwój nowych narzędzi strategicznych, usprawnianie procesów oraz tworzenie strategii marketingowych dla m.in. takich klientów jak: BNP Paribas, Sanofi, NTFY, Nestle, Renault, Garnier, Maspex. Wcześniej pracowała w agencjach DDB Warsaw (Strategy Director, główni klienci: PKO Bank Polski, PZU, J&J) oraz Grey Worldwide. Zdobyła również solidne doświadczenie menadżerskie i strategiczne po stronie Klienta – na 6 lat związała się z TVN Discovery, obejmując nowo utworzone stanowisko Marketing Strategy Directora. W TVN zbudowała dział Strategy & Brand Management, odpowiedzialny za kreowanie strategii, zarówno dla kanałów stacji, jak i jej produktów (seriali, programów). Stworzyła pozycjonowanie min. dla marek: Player.pl, TVN Style, TVN7, TTV, HGTV.

Jurorka EFFIE w dwóch kategoriach: Media & Entertainment i Young Audience.