- Rodzaj studiów:I stopnia (licencjackie)
- Tryb studiów:
niestacjonarne
(zobacz także: stacjonarne)
- Język wykładowy:polski
- Czas trwania studiów:3 lata (6 semestrów)
- Kierunek:Socjologia
Obecnie tworzenie kampanii marketingowych, które przyciągają uwagę, to za mało. Konieczne staje projektowanie działań i strategii, które są etyczne, zrównoważone i naprawdę odpowiadają na potrzeby społeczne i środowiskowe. Marketing może i powinien włączyć się w przyspieszenie zmian, od których zależy przyszłość — nasza i planety. Marketing musi być odpowiedzialny.
Marketing przyszłości nie będzie oparty wyłącznie na zysku, a Ty, dzięki studiom w Collegium Civitas, będziesz tworzyć wartość dla społeczeństwa, środowiska i odpowiedzialnych firm.
Nauczymy Cię nie tylko, jak efektywnie komunikować się z odbiorcami, ale także jak integrować zasady zrównoważonego rozwoju z działalnością biznesową, stosując metody niezbędne do promowania zrównoważonych praktyk wewnątrz organizacji. Tak, aby Twoje strategie były efektywne i etyczne.
Twoje korzyści finansowe
- Stałe czesne dla kandydatów rozpoczynających studia w roku 2024/2025
- W cenie czesnego: praktyki, konsultacje z wykładowcami, wydanie dyplomu oraz suplementu
- Szeroka oferta zniżek w czesnym – np. za działalność na rzecz uczelni
- Stypendia naukowe, które mogą pokryć czesne
- Brak konieczności opłacania noclegu – studia niestacjonarne to 1 dzień weekendowy na uczelni i 1 dzień zajęć zdalnych
Co po studiach?
- Działy marketingu firm komercyjnych
- Działy CSR/ RBC
- Agencje sektora komunikacyjnego – agencje PR, CSR, eventowe, reklamowe
- Działy promocji i marketingu instytucji państwowych prowadzące kampanie społeczne
- Działy komunikacji trzeciego sektora (NGO)
- Działy promocji i komunikacji samorządów
- Firmy komercyjne (wprowadzanie „zielonej zmiany”)
Kontakt
Biuro Rekrutacji Collegium Civitas
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa