-
Rodzaj studiów:II stopnia (magisterskie uzupełniające)
-
Tryb studiów:stacjonarne
-
Język wykładowy:polski i angielski
-
Czas trwania studiów:2 lata (4 semestry)
-
Kierunek:Socjologia
Specjalność Komunikacja zintegrowana – reklama, public relations, branding łączy kompetencje z różnych dziedzin komunikacji z wiedzą i warsztatem socjologa. Naucz się projektować i zmieniać marki oraz sprawiać, że ludzie i świat o nich usłyszą.
Specjalność jest realizowana we współpracy i pod patronatem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Twoje 5 kroków do kariery
1
Poznaj kierunki rozwoju marek i najnowsze trendy
Dowiesz się, jakie są obecnie kierunki rozwoju marek różnych kategorii: FMCG, usług, marketingu idei. Poznasz najlepsze narzędzia wykorzystywane przez specjalistów z agencji marketingowych, brand design i PR. Zapoznamy Cię z najnowszymi trendami w badaniach, komunikacji, mediach, reklamie, PR, brandingu.
2
Doskonal warsztat profesjonalnego badacza
Poznasz zaawansowane techniki badań jakościowych i ilościowych, dzięki czemu z powodzeniem przeprowadzisz profesjonalne badania satysfakcji konsumentów. Nauczysz się też analizować, wyciągać wnioski i tworzyć rekomendacje. Dowiesz się, jak planować efektywne strategie komunikacji dla różnych grup docelowych, a także jak tworzyć strategie CSR.
3
Ucz się od praktyków
Uczysz się od ekspertów-praktyków z branży reklamowej, brandingowej, kreacji, public relations i marketingowej oraz od osób zajmujących się badaniami konsumenckimi. Zajęcia prowadzą także wykładowcy Collegium Civitas, badacze przemian współczesnych zjawisk społecznych, specjaliści w dziedzinie komunikacji. Możesz ich pytać o wszelkie praktyczne aspekty ich pracy, tworzyć z nimi narzędzia badawcze i w ten sposób poznawać branżę już na studiach.
4
Ucz się w praktyce
W ramach programu studiów czeka Cię wiele godzin zajęć praktycznych. Będziesz analizować case’y, projektować strategie komunikacji, nauczysz się analizować grupy docelowe Twoich kampanii i tworzyć insighty, a także dobierać kanały komunikacji. Dowiesz się, jak wykorzystać psychologię w projektowaniu komunikacji.
5
Buduj swoje CV
Programy zajęć opracowaliśmy tak, aby dać Ci możliwość zdobycia cennych kompetencji, które wykorzystasz w pracy. Dlatego też w Twoim CV mogą się znaleźć takie pozycje jak: umiejętność tworzenia strategii komunikacyjnej dla marek różnych kategorii, znajomość narzędzi marketingu i PR, umiejętność segmentacji grup docelowych, czy prowadzenie badań konsumenckich i znajomość zaawansowanych metod badań jakościowych i ilościowych.
Atuty:
- uczysz się od praktyków i analizujesz realne casy;
- wiedzę przekują Ci przedstawiciele kluczowych firm zajmujących się reklamą, brandingiem, promocją, marketingiem, public relations, eventami;
- będziesz przygotowany do rozwijania marek różnych kategorii (FMCG, usług, marketingu idei) i docierania do zróżnicowanych grup odbiorców;
- zyskujesz unikatową, szeroką perspektywę w projektowaniu działań komunikacyjnych, ponieważ jesteś wyposażony w wiedzę z zakresu marketingu, PR i socjologii;
- masz dostęp do kompleksowego wsparcia doradczego i coachingowego Centrum Karier przez cały czas trwania studiów;
- studiujesz w międzynarodowym środowisku – 5. miejsce wśród najbardziej umiędzynarodowionych niepublicznych uczelni w Polsce;
- masz dostęp do programów wymiany międzynarodowej – nauka na wybranej uczelni przez semestr lub dwa;
- certyfikat „Lider jakości kształcenia” wyróżniający najbardziej innowacyjne, nowoczesne i wartościowe programy studiów na polskich uczelniach.
Jesteśmy także online:
- sposób realizacji zajęć dopasowany do sytuacji epidemicznej w kraju – planowo zajęcia odbywają się w siedzibie uczelni, możliwy jest system mieszany lub całkowicie online;
- kadra przygotowana do prowadzenia zajęć zarówno online, jak i w salach wykładowych;
- większość zajęć online realizowana metodami w pełni interaktywnymi;
- dostępne trzy platformy szkoleniowe (Wirtualna Uczelnia, Moodle oraz MS Teams) – nowoczesne techniki kształcenia na odległość.
Gdzie możesz pracować po studiach:
- działy PR, marketingu w firmach komercyjnych i instytucjach publicznych;
- agencje badań rynku i konsumentów;
- media tradycyjne i elektroniczne;
- agencje interaktywne;
- agencje public relations;
- agencje eventowe;
- domy mediowe.
Kontakt
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
22 656 71 89
pok. 1210,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa