Marketing odpowiedzialny. Zielona transformacja i komunikacja społeczna

Udostępnij strone

  1. Rodzaj studiów:
    I stopnia (licencjackie)
  2. Tryb studiów:

    niestacjonarne

    (zobacz także: stacjonarne)

  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    3 lata (6 semestrów)
  5. Kierunek:
    Socjologia

Rekrutacja na tę specjalność w trybie niestacjonarnym została zakończona.
Sprawdź inne studia niestacjonarne!


 
Uważasz, że marketing powinien być odpowiedzialny? Chcesz tworzyć marki zaangażowane w sprawy istotne dla ich odbiorców? Zgadzasz się z twierdzeniem, że komunikacja może i powinna włączyć się w przyspieszenie zmian, od których zależy być albo nie być – nasze i planety? Zapisz się na studia w Collegium Civitas!

Specjalność Marketing odpowiedzialny – zielona transformacja i komunikacja społeczna realizowana jest we współpracy i z udziałem ekspertów z Ośrodka Badań nad Przyszłością Collegium Civitas.

Twoje 5 kroków do kariery
1
Zdobądź wiedzę o odpowiedzialnym marketingu i poznaj najnowsze trendy
Zdobędziesz wiedzę na temat obszarów odpowiedzialnego marketingu, przyczyn kryzysu klimatycznego i jego skutków społecznych, zmian klimatycznych, a także wiedzę z ekologii, ekonomii, polityki, czy gospodarki. Informacje na temat najnowszych trendów w zakresie komunikacji i nowych mediów przekażą Ci eksperci z Ośrodka Badań nad Przyszłością Collegium Civitas.
2
Dowiedz się, jak tworzyć zaangażowane marki
Pod okiem ekspertów nauczysz się budować strategie komunikacji dla marek zaangażowanych w sprawy istotne dla odbiorców. Dowiesz się, czym jest i jak działa odpowiedzialny biznes.
3
Ucz się od praktyków
Będziesz uczyć się od najlepszych specjalistów z zakresu marketingu i komunikacji, zrównoważonego rozwoju i ESG. O rzecznictwie i public relations w komunikacji społecznej będziesz rozmawiać z Markiem Józefiakiem – rzecznikiem prasowym i ekspertem polityki ekologicznej; a budowanie strategii i komunikacji marek zaangażowanych przećwiczysz z Jakubem Świrczem (pasjonatem i praktykiem brandingu, współwłaścicielem Agencji Brandy) i Grażyną Skarżyńską (konsultantką strategii marki, komunikacji marek komercyjnych i NGO).
4
Ucz się w praktyce
Podczas zajęć będziesz eksperymentować i realizować rzeczywiste projekty, poznasz niezbędne w pracy marketera narzędzia badawcze współczesnej socjologii i nauczysz się, jak je prawidłowo stosować.
5
Buduj swoje CV
Jeszcze w trakcie studiów zbudujesz swoje portfolio, które będzie ogromnym atutem w trakcie rozmów z potencjalnymi pracodawcami. Zdobędziesz zawód, którego znaczenie dynamicznie wzrasta we wszystkich obszarach działań biznesowych i społecznych.

 

Atuty:

  • zajęcia poprowadzą osoby, które na co dzień zajmują się różnymi obszarami odpowiedzialnego marketingu i na dodatek uwielbiają dzielić się wiedzą:
    • o rzecznictwie i public relations w komunikacji społecznej będziesz rozmawiać z Markiem Józefiakiem – Rzecznikiem prasowym i ekspertem polityki ekologicznej;
    • nauczysz się, czym jest i jak działa odpowiedzialny biznes pracując z Jacquline Kacprzak (ekspertka ds. biznesu i praw człowieka, CSR/RBC);
    • budowanie strategii i komunikacji marek zaangażowanych przećwiczysz z Jakubem Świrczem (pasjonatem i praktykiem brandingu, współwłaścicielem Agencji Brandy) i Grażyną Skarżyńską (konsultantką strategii marki, komunikacji marek komercyjnych i NGO);
    • badania socjologiczne zaprojektujesz z najlepszymi aktywnymi badaczami zjawisk społecznych;
    • prace projektowe realizowane w czasie studiów poprowadzi Marcin Olkowicz (znakomity coach i mentor);
  • posiądziesz wiedzę z ekologii, ekonomii, polityki, gospodarki, zmian klimatycznych;
  • zostaniesz wyposażony w unikatowe kompetencje z zakresu marketingu i komunikacji;
  • poznasz najnowsze trendy w komunikacji i w nowych mediach;
  • jeszcze w trakcie studiów zbudujesz swoje portfolio, które będzie ogromnym atutem w trakcie rozmów z potencjalnymi pracodawcami;
  • zdobędziesz nowy zawód, którego znaczenie dynamicznie wzrasta we wszystkich obszarach działań biznesowych i społecznych.
  • masz dostęp do kompleksowego wsparcia doradczego i coachingowego Akademickiego Biura Karier CC przez cały czas trwania studiów;
  • studiujesz w międzynarodowym środowisku – 5. miejsce wśród najbardziej umiędzynarodowionych niepublicznych uczelni w Polsce;
  • masz dostęp do programów wymiany międzynarodowej – nauka na wybranej uczelni przez semestr lub dwa;
  • certyfikat „Lider jakości kształcenia” wyróżniający najbardziej innowacyjne, nowoczesne i wartościowe programy studiów na polskich uczelniach.

 

Jesteśmy także online:

  • sposób realizacji zajęć dopasowany do sytuacji epidemicznej w kraju – planowo zajęcia odbywają się w siedzibie uczelni, możliwy jest system mieszany lub całkowicie online;
  • kadra przygotowana do prowadzenia zajęć zarówno online, jak i w salach wykładowych;
  • większość zajęć online realizowana metodami w pełni interaktywnymi;
  • dostępne trzy platformy szkoleniowe (Wirtualna Uczelnia, Moodle oraz MS Teams) – nowoczesne techniki kształcenia na odległość.

 


 

Gdzie możesz pracować po studiach:

  • działy marketingu firm komercyjnych;
  • działy CSR/ RBC;
  • agencje sektora komunikacyjnego – agencje PR, CSR, eventowe, reklamowe;
  • działy promocji i marketingu instytucji państwowych prowadzące kampanie społeczne;
  • działy komunikacji trzeciego sektora (NGO);
  • działy promocji i komunikacji samorządów;
  • firmy komercyjne (wprowadzanie „zielonej zmiany”).

 

Kontakt

Dział Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1210,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa