Głównym celem kierunku jest przekazanie studentom specjalistycznej wiedzy i praktycznych umiejętności zarządczych wymaganych na globalnym rynku pracy.
Studia rozwijają zaawansowaną wiedzę menadżerską, taką jak zarządzanie strategiczne, strategie marketingowe, zachowania organizacyjne, analiza finansowa czy zarządzanie zmianą, która jest niezbędna w pracy wyższej kadry menadżerskiej. Program zajęć zawiera przede wszystkim praktyczne case’y dotyczące w/w zagadnień. Studenci zapoznają się również z najnowszymi światowymi trendami w zarządzaniu i poszczególnych jego dziedzinach.
Znaczną część procesu dydaktycznego stanowi kształcenie tzw. umiejętności miękkich, w obszarach takich jak zarządzanie komunikacją i design thinking.
Kandydat na studia powinien wykazywać się samodzielnością myślenia, determinacją w dążeniu do celu i zdolnościami analitycznymi, które zostaną rozwinięte podczas zajęć. Przyszli studenci powinni posiadać kompetencje społeczne, takie jak umiejętność pracy w zespole czy umiejętność komunikacji.
Ważnym atutem kierunku jest wybitna kadra dydaktyczna – specjaliści z zarządzania, ekonomii oraz komunikacji, m.in. prof. Marta Juchnowicz, prof. Anna Fornalczyk, prof. Małgorzata Baran, dr Kamil Zubelewicz, dr David Kalisz, Zofia Telakowska, MBA.
Perspektywy zawodowe:
- korporacje międzynarodowe,
- instytucje administracji publicznej i samorządowej,
- organizacje edukacyjne,
- instytucje ochrony zdrowia,
- organizacje pozarządowe (NGO),
- małe i średnie przedsiębiorstwa,
- własna działalność gospodarcza.
Zajęcia na kierunku Zarządzanie prowadzić będą m.in.:
- dr hab. Anna Fornalczyk
- dr hab. Marta Juchnowicz
- Dr hab. Małgorzata Baran, prof. CC
- Dr hab. Eliza Przeździecka
- Dr David Kalisz
- Dr Magdalena Kraszewska
- Dr Kamil Zubelewicz
- Zofia Telakowska, MBA