
W ramach zajęć „Marketing doświadczeń w zarządzaniu marką”, dzięki uprzejmości firmy IKEA, nasi studenci mieli możliwość doświadczenia jak działa „Kuchnia Spotkań IKEA” oraz poznania, jakie przedsięwzięcia leżą u podstaw efektywności tego wyjątkowego konceptu marketingu doświadczeń.
Studenci poznali genezę projektu „Kuchnia Spotkań IKEA”, jego codzienne funkcjonowanie oraz wprowadzane zmiany. W czasie spotkania własnoręcznie przygotowali przepyszny posiłek, który wspólnie zjedliśmy prowadząc rozmowę o arkanach tego wyjątkowego – nie tylko w skali Polski – i nagradzanego projektu.
Serdeczne podziękowania za wspaniałą opiekę składamy Zespołowi IKEA: Małgorzacie Jezierskiej (PR Specialist Service Office Marketing), Piotrowi Bartosiakowi (Manager Kuchnia Spotkań IKEA), który od pierwszych dni zarządza jej codziennym funkcjonowaniem oraz Katarzynie Jaros-Puzio (dekoratorka wnętrz i projektantka IKEA).