
Marketing internetowy to jedna z najważniejszych i najprężniej rozwijających się gałęzi marketingu. Myślisz o tym, żeby zostać specjalistą w tym zakresie i zdobyć umiejętności, które coraz częściej poszukiwane są na rynku pracy?
Rozpocznij studia Marketing internetowy i e- commerce, oferowane przez Collegium Civitas na kierunku Zarządzanie. Specjalność jest realizowana w ramach projektu „Marketing przyszłości – studia dualne w Collegium Civitas”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, we współpracy z ekspertami Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Ponad 50% programu jest realizowane w postaci zajęć praktycznych i płatnych staży odbywanych w siedzibie konkretnej firmy, będącej partnerem kierunku. Dzięki takiej formule nauki studenci otrzymują możliwość stworzenia unikatowej pracy dyplomowej, która będzie stanowić nie tylko odpowiedź na zapotrzebowanie branży, ale również poważny krok w kierunku pracy zawodowej.
Program podzielony jest na trzy etapy:
- zajęcia akademickie w siedzibie uczelni, obejmujące przedmioty takie jak: gospodarka i społeczeństwo, zarządzanie i przedsiębiorczość, strategia i planowanie, zachowania konsumenckie, rachunkowość finansowa, mobile marketing, e- mail marketing, zarządzanie projektami, makroekonomia i finanse publiczne, video advertising, analityka internetowa i UX, digital marketing,
- zajęcia praktyczne w siedzibie IAB Polska,
- płatne staże.
W trakcie programu studenci nie tylko pozyskują merytoryczną wiedzę, lecz także rozwijają tzw. kompetencje miękkie, niezbędne do efektywnego zarządzania, oraz prawidłowego funkcjonowania w szeroko pojętej sferze zawodowej. Co istotne, każdy student otrzymuje możliwość szkoleń, a następnie przystąpienia do egzaminu DIMAQ – Digital Marketing Qualification – międzynarodowego standardu kwalifikacji digital marketingowych, definiującego niezbędny poziom wiedzy i umiejętności specjalistów z tego obszaru.
Przyszły absolwent kierunku Marketing internetowy i e- commerce będzie posiadał wiedzę i umiejętności w zakresie:
- zarządzania kapitałem ludzkim,
- zasad marketingu i sprzedaży,
- zasad reklamy i public relations,
- zagadnień display advertising,
- zarządzania projektami,
- zasad mobile marketingu,
- planowania.
Absolwenci będą mogli podjąć pracę w charakterze specjalistów do spraw handlu internetowego, czy menedżerów ds. e-marketingu.
Rekrutacja trwa. Sprawdź szczegóły!