
W dniu 27-29 marca przedstawiciele uczelni wspierających innowacje społeczne uczestniczyli w „Targach idei” w Warszawie. Na zaproszenie Collegium Civitas i Ashoka – Innowatorzy dla Dobra Publicznego, gościliśmy przedstawicieli uczelni z Litwy, Austrii, Włoch, Wielkiej Brytanii, Ukrainy i Islandii a także przedstawicieli NGOsów, administracji publicznej i innowatorów społecznych.
- Czy przedsiębiorca społeczny może jeździć Ferrari?
- Czy mam kupować produkty społeczne, tylko dlatego, że są społeczne?
- Czy uczelnie są w stanie szybciej reagować na potrzeby rynku?
Te i inne pytania pojawiły się podczas targów. Uczestnicy, przy wsparciu profesjonalnych facylitatorów wspólnie szukali odpowiedzi na nie, dzieląc się doświadczeniami i pomysłami.
„Targi idei” zawitały też na Wolves Summit, jednej z największych imprez dla start-upów w Europie. W trakcie specjalnego panelu Innowacje Społeczne mogły zostać przybliżone środowiskom start-upowym. Podczas dedykowanego PITCH, wybrani innowatorzy społeczni, m.in. „Łąka”, „GojiLand” i „Dom Pokoju” mieli szansę przedstawić swoje projekty przed inwestorami a ich projekty spotkały się z zainteresowaniem.
„Targi idei” poprzedzone były dwudniowym spotkaniem partnerów projektu „Building the culture of Social Innovation in Higher Education”.
Zapraszamy na stronę projektu: dogoodstuff.eu
Partnerem wydarzenia było B-better. Social Design Company.