Amerykański Film Reklamowy 2019 Sztuka i Technika

Udostępnij strone

Data wydarzenia: 2019-12-06

 

Amerykański Film Reklamowy 2019 Sztuka i Technika

6.12.2019

18:00

Collegium Civitas, XII piętro, Pl. Defilad 1

Aula A

 

Tylko w Collegium Civitas jedyny w Warszawie pokaz z kolekcji MoMA The Museum of Modern Art w Nowym Jorku!

 

UWAGA! Wstęp wolny, ale obowiązuje rejestracja. Zarezerwować miejsce można tutaj: https://evenea.pl/event/afr/

 

Przed projekcją wstęp reżysera Przemka Młyńczyka, wykładowcy Collegium Civitas.

„Amerykański Film Reklamowy 2019” – zestaw filmów reklamowych wyróżnionych przez prestiżowe Stowarzyszenie Niezależnych Producentów Reklamowych (AICP) i włączonych do kolekcji Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku (MoMA) – to szansa zobaczenia współczesnej Ameryki w nietypowy sposób.

Oto życie codzienne Amerykanów, z perspektywy produktów i usług, których używają. Oto ich troski i obawy, łącznie z nawiązaniami do ruchu Me Too (doskonały film animowany „Survivors Story”), do niestabilnej sytuacji politycznej w niektórych częściach świata (kampania New York Timesa). Oto wezwania do wspólnego działania na rzecz młodzieży (film „Witamy w Global Girls Alliance”, zrealizowany dla Fundacji Obamy przez Moxie Pictures). W reklamach wystąpili m.in. Serena Williams czy sama Michelle Obama, żona byłego prezydenta USA, która angażuje się w działania prospołeczne.

Reżyserami filmów są między innymi: Spike Jonze, David Shane, Martin de Thurah, Errol Morris, Steve Miller, Randy Krallman, ale pokażemy również film „Seven Worlds” nakręcony dla marki Hennessy przez supergwiazdę: Ridleya Scotta.

Poznamy nowe kreacje takich marek jak: Skittles, Snickers, Nike, Macy’s, AT&T, Travel Oregon, Squarespace, PRADA, Nike – przeznaczone na rynek amerykański.

W kategorii doskonałości reklamowej zobaczymy pełną wersję kontrowersyjnej reklamy Libresse „Viva La Vulva”, w reżyserii Kim Gehrig oraz „Endless Stories” – filmu zbudowanego ze zdjęć fotograficznych dla Getty Images.

Jury nagrodziło też teledyski takich artystów jak: Childish Gambino, Vince Staples, LCD Soundsystem oraz prace studentów Akademii Filmowej Badenii-Wirtembergii i Art Center College of Design,

Jak zwykle mamy do czynienia z perfekcyjną pracą z obrazem i dźwiękiem oraz zaawansowanymi efektami specjalnymi.

Premiera pokazu odbyła się w czerwcu br w Nowym Jorku.

 

Przed reklamami zapraszamy na trzy filmy animowane z festiwalu Euroshorts 2019:

Wykład mistrzowski (Masterclass), ANI, 6:28, reż./dir. Ewa Drzewicka, Dominika Fedko, Małgorzata Jachna, Małgorzata Jędrzejec, Weronika Kuc, Aleksandra Rylewicz, Grażyna Trela, Polska * Inspirowane twórczością Mistrza – Romana Polańskiego.
Średnio wysmażony (Medium Rare), ANI, 4:35, reż./dir. Luca Cioci, USA * Życie codzienne pisze różne scenariusze.
Nie masz dystansu (You Are Overreacting), ANI, 4:00, reż./dir. Karina Paciorkowska, Polska * Inspirowane rzeczywistością i mediami spojrzenie na miejsce kobiety we współczesnym świecie.