Komercjalizacja projektów w kulturze – panel dyskusyjny
11 lutego 2020 r., godz. 17:00
Miejsce: empik, ul. Marszałkowska 116/122, Warszawa
Komercjalizacja – słowo, które często w kontekście projektów kulturalnych kojarzy się negatywnie, bo dla niektórych to synonim niższej jakości przedsięwzięcia, ukłon w stronę powszechniejszych gustów, wyliczeń ekonomicznych, a nawet rezygnacja z misji.
Czy tak jest na pewno? Przecież poszukując środków na finansowanie projektów kulturalnych, stajemy się często partnerem biznesowym.
Co zatem zrobić, żeby pomysł na działanie kulturalne stał się konkurencyjny jakościowo (wartościowy artystycznie, społecznie) i rynkowo?
Jaką rolę odgrywa w tym nowoczesna komunikacja i kompetencje z zakresu zarządzania?
Jak budować relacje międzysektorowe oraz rozwijać przedsiębiorczość?
Zapraszamy na panel dyskusyjny z udziałem wykładowców nowego kierunku studiów podyplomowych Projekty w kulturze. Idea, innowacje, biznes: Tomasza Szymańskiego (beginning | cca i Fundacja MEAKULTURA), Beaty Dubiel-Stawskiej i Piotra Zielińskiego (Media Leaders), w którym nasi eksperci porozmawiają o tym, jak standardowe pomysły na projekty kulturalne można rozwinąć w sposób nieszablonowy, wykorzystując m.in. potencjał twórczy zespołu projektowego, narzędzia tworzenia innowacji oraz relacje z uczestnikami.
Nasi eksperci od lat działają w sektorze kultury, z powodzeniem łącząc myślenie stricte biznesowe, a nawet komercyjne, bez pomijania przy tym społecznej i artystycznej roli i misji kultury.