Mózg w biznesie
8 kwietnia, godz. 18.00
aula A
Collegium Civitas (PKiN, 12. piętro)
Jeśli chcesz wiedzieć:
- co się dzieje w mózgu palacza?
- dlaczego Coca-Cola przegrywa test smaku z Pepsi?
- jaką moc sprzedażową ma erotyka?
serdecznie zapraszamy 8 kwietnia o godz. 18.00 do auli A Collegium Civitas (PKiN, 12. piętro) na kolejne seminarium z cyklu „Mózg w biznesie”
Z najnowszej wiedzy o ludzkim mózgu coraz częściej korzystają agencje marketingowe toczące nieustanny bój o uwagę konsumenta.
Neuronauka – inaczej niż badania społeczne – nie zadowala się deklaracjami, lecz sprawdza odpowiedzi u źródła, czyli w funkcjonalnej aktywności mózgu człowieka.
Jak nasz mózg reaguje na różne bodźce i jak wykorzystać tę wiedzę w praktyce, opowiedzą dr Monika Kłos i dr Adam Zemełka
Wydarzenie ma charakter otwarty, ale obowiązują zapisy. Decyduje kolejność zgłoszeń: https://neuronauka.evenea.pl/