Praca w komunikacji i reklamie w erze AI

Udostępnij strone

Data wydarzenia: 2025-07-30

Serdecznie zapraszamy na webinar Uniwersytetu Civitas

Praca w komunikacji i reklamie w erze AI

termin: 30 lipca 2025 r. | godz. 18:00
wydarzenie bezpłatne ale obowiązuje rejestracja [link do rejestracji]

________   

AI bardzo szybko i odważnie wkroczyła w obszary komunikacji zmieniając świat odbiorców ale także twórców komunikacji  i reklamy.  Jak wygląda dziś praca w zawodach kreatywnych związanych z komunikacją i reklamą.

Jakich kompetencji szukają dziś pracodawcy  w branży kreatywnej, komunikacyjnej i reklamowej? Na co warto stawić – czyli specjalizacja vs wszechstronność.  Jakie  kompetencje i „super moce” dają studia na specjalności komunikacja zintegrowana – reklama, Public Relations, branding. O tym właśnie powiemy na webinarze.

Webinar poprowadzi:

Agnieszka Kwaśniewska –  wykładowczyni Uniwersytetu Civitas, psycholożka i trenerka grupowa. Od ponad 20 lat zajmuje się strategią marketingową w agencjach reklamowych i firmie consultingowej. Liderka zespołu strategicznego w agencji Saatchi&Saatchi. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z budowaniem strategii rozwoju marek na każdym etapie ich życia oraz programów implementacyjnych obejmujących całościowe doświadczenie z marką. Posiada szczególnie bogate doświadczenia w projektach z zakresu strategii portfelowych i architektury marek. Wykładowczyni Szkoły Strategii Marki SAR oraz Uniwersytetu Civitas. Jurorka konkursów branżowych – EFFIE, Euroeffie, Mixx Awards, Innovation Awards, Young Creatives. Mentorka w programach Klubu Przedsiębiorczych Kobiet oraz Inkubatora i Klubu Absolwentów Uniwersytetu Warszawskiego.

oraz

Grażyna Skarżyńska – kierowniczka specjalności komunikacja zintegrowana – reklama, Public Relations, branding, strateżka marki i komunikacji pracująca z markami rynku  komercyjnymi i organizacjami pożytku publicznego. Z zawodu: konsultantka w zakresie strategii marki i komunikacji. Z wykształcenia: pedagog i psycholog społeczny. Od ponad 20 lat tworzy strategię i sposoby komunikacji marek globalnych i polskich – początkowo w dziale marketingu producenta, a potem w międzynarodowej agencji reklamowej, gdzie była odpowiedzialna za strategie dla marek z różnych segmentów rynku, w tym: mBank, GE Money Bank, ICI Paints, Frito Lays, Dr. Oetker, Mars Polska, PepsiCo Poland, Procter&Gamble, Pracowała z startupami i prowadziła projekty wdrażania i komunikowania innowacji. Jurorka w konkursie efektywności reklamowej EFFIE Awards.