CHMIELEWSKA Aleksandra, dr

Udostępnij strone

Doktor nauk społecznych w dyscyplinie ekonomia i finanse, rozprawę obroniła w 2021 roku w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie w Kolegium Ekonomiczno-Społecznym.
Posiada również dwa tytuły magistra ekonomii, ukończony I stopień pedagogiki specjalnej, specjalność Arte-terapia, a także studia podyplomowe z Marketingu Internetowego w SGH.

Zawodowo związana z rynkiem mediów. W trakcie wieloletniej pracy w Telewizji Polskiej SA odpowiadała za projekty emisyjne, w tym jako koordynator nadzorowała projekty transformacji cyfrowej oraz wprowadzała produkty mediowe min. nowy portal TVP.pl, aplikacje na smart TV, crossmediowe serwisy do Wielkich Testów w kooperacji z TVP1, serwisy specjalne dla teatrów telewizji na żywo czy aplikacje mobilne. Była także współodpowiedzialna za program HALO POLONIA wprowadzając pierwszą audycje w TVP Polonia w pełni interaktywną. Następnie jako Digital Media Director w PMPG uczestniczyła w transformacji cyfrowej grupy. W Gemius SA odpowiada za projekty telewizyjne wprowadzając produkty oparte na danych RPD.
Jest managerem na rynku mediów i przedsiębiorcą.

Autorka książki Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych, Warszawa 2022.