Wspólniczka i prezeska zarządu warszawskiej agencji Synertime.
Od ponad 20 lat związana z mediami i branżą PR. Początkowo dziennikarka, następnie dyrektor Komunikacji i PR w kilku przedsiębiorstwach. Z agencją Synertime związana od początku jej istnienia. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym, zarządzaniu komunikacją kryzysową, działaniach z wykorzystaniem RTM oraz kampaniach społecznych i edukacyjnych. Współtworzyła i nadzorowała setki kampanii na rzecz firm prywatnych i instytucji publicznych. Znakomicie koordynuje duże projekty.
Absolwentka polonistyki i dziennikarstwa oraz podyplomowych studiów UW/PAN. Prowadzi zajęcia i warsztaty z zakresu komunikacji, public relations i CSR. Wykładowczyni UAM w Poznaniu, Collegium Civitas i London School of Public Relations, zasiada w jury konkursu Złote Spinacze. Studentów zachęca do dyskusji, zadawania pytań, aktywności, jest otwarta na wspólne rozwiązywanie problemów. Na zajęciach łączy część wykładową z prezentacją najlepszych kampanii oraz ćwiczeniami praktycznymi. Wierzy, że wykładowca i studenci mogą się od siebie wzajemnie uczyć.