KORSAK Rafał

Udostępnij strone

Ekspert z zakresu reklamy i mediów, niezależny konsultant i szkoleniowiec. W latach 1998-2000 prezes zarządu oraz dyrektor zarządzający w Impact Media – domu mediowym zajmującym się tworzeniem strategii medialnych, analizą rynku mediów oraz planowaniem strategii reklamowych. W okresie od 1990 do 1998 r. specjalista ds. reklamy w Regie Radio Music-Radio Zet, szef Działu Reklamy na Europę Centralną w telewizji FilmNet, kierownik Działu Reklamy w Polskiej Telefonii Cyfrowej ERA GSM, dyrektor Działu Mediów w agencji reklamowej TJ Partner. Autor książki Planowanie mediów w kampaniach reklamowych (Warszawa 2001), a także współautor książek Marketing profesjonalny (Warszawa 1999) oraz Wiedza o reklamie (PWN, 2009). Autor wielu artykułów w prasie branżowej. Absolwent Szkoły Trenerów Grupy Trop. Obecnie prowadzi firmę doradczo – szkoleniową Pracownia Kompetencji, specjalizującą się w szkoleniach i doradztwie z zakresu komunikacji marketingowej.