Absolwentka studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Warszawskiego, Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych. Od 2015 r. prowadzi fakultety w Collegium Civitas. Ekspert ds. mediów i reklamy z doświadczeniem w branży reklamowej od 2004 r. Mentor w Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości. Niezależny konsultant i szkoleniowiec dla Ministerstw m.in. Finansów, Środowiska i Rozwoju. Pracownik wiodących domów mediowych, pracowała dla reklamodawców: The Coca Cola Company, T-Mobile, Bank Zachodni WBK, Kredyt Bank, Warta Ubezpieczenia, Levi’s, Podravka, Onet.pl, Rainbow Tours i inni. Współautorka wielu kampanii nagrodzonych w konkursach (m.in. MediaTrendy, Effie).
Prowadzi zajęcia w Collegium Civitas z „Rynku mediów i reklamy”, „Innowacyjne sposoby promocji”, „Inbound marketing”. Szkoleniowiec w Warszawskiej Szkole Reklamy, Szkole Mistrzów Reklamy, Uniwersytetu Wrocławskiego i Szkoły Głównej Handlowej.
Autorka rozdziału „Prognozowanie rozwoju kompetencji transferowalnych na rynku pracy” w książce „Kompetencje Transferowalne. Diagnoza. Kształtowanie. Zarządzanie” , Oficyna Wydawnicza SGH, 2010 r. Autorka publikacji „10 skutecznych porad mediowego eksperta w przygotowaniu zapytania ofertowego” (2016) „Specyfika pracy w branży reklamowej i medialnej” (2015) i inne. Prelegent na konferencjach m.in. Uniwersytet Warszawski: „Media regionalne na niełasce reklamodawców”; Konferencja Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości: „Efektywna strategia komunikacji”, Targi Expo „Psychologia reklamy drukowanej”, Kongres Kobiet „Bunt Matek – okrągły stół działaczek rodzicielskich”; „Urząd Ursynowa „Praca w branży reklamowej” i inne.
Prywatnie mama dwójki dzieci, zaangażowana w akcje społeczne związane z rodzicielstwem.
Kontakt w sprawie wypowiedzi eksperckich za pośrednictwem Działu Marketingu i Promocji CC:
kom. 501 541 798, e-mail: promocja@civitas.edu.pl