Ekspert i praktyk w dziedzinie reklamy, wykładowca akademicki, trener współpracujący z agencjami szkoleniowymi i PR-owymi, pionier badań z zakresu percepcji i struktur reklamy współczesnej.
Specjalizacja: percepcja i struktura reklamy współczesnej w perspektywie społecznej, komercyjnej, kreatywnej i etycznej.
Pracownik agencji reklamowych, koncernów mediowych i wydawnictw. Wieloletni dyrektor Warszawskiej Szkoły Reklamy. Twórca programów kilku specjalności studiów akademickich związanych z reklamą, a także mediami, dziennikarstwem i etyką biznesu. Współtwórca programu telewizyjnego Marketing & PR emitowanego w TVN CNBC Biznes.
Autor artykułów w prasie specjalistycznej i branżowej. Prelegent na najważniejszych konferencjach branżowych, juror konkursów reklamowych. Konsultant i recenzent prac dyplomowych i naukowych z dziedziny reklamy (m.in. w warszawskiej ASP) i biegły sądowy w tej dziedzinie.
Absolwent studiów filozoficznych na UKSW. Wielbiciel sztuki dawnej i współczesnej, teatru i opery. Kibic piłkarski. Lubi podróże i muzykę alternatywną. W wolnych chwilach gra w zespole rockowym na gitarze basowej.