- Zarządzanie zespołami sprzedażowymi
- Techniki perswazji i wywierania wpływu
- Zarządzanie marką
- Zarządzanie ceną i dystrybucją
- Zachowania nabywców
- Merchandising
- Strategie sprzedaży
- Strategie sieci handlowych
Przedmioty fakultatywne w r. ak. 2025/2026*
- w przygotowaniu
*UWAGA! Warunkiem uruchomienia przedmiotu fakultatywnego jest zarejestrowanie się odpowiedniej liczby studentów.
Dostępność przedmiotów fakultatywnych w poszczególnych semestrach może ulegać zmianom. Informacje szczegółowe dostępne w systemie Wirtualna Uczelnia.
Przedmioty kierunku Marketing i sprzedaż dla osób rozpoczynających naukę od r. ak. 2025/2026
- Etyka w biznesie
- Finanse dla menedżerów
- Marketing międzynarodowy
- Marketing organizacji non-profit
- Marketing usług
- Strategie marketingowe
- Warsztaty kompetencji menedżerskich
- Zaawansowane myślenie krytyczne
- Zarządzanie strategiczne
- Zintegrowana komunikacja marketingowa
- Zrównoważony rozwój
- Praktyki zawodowe
- Zajęcia dyplomowe
- WF
- Studia stacjonarne: lektorat języka angielskiego lub francuskiego lub hiszpańskiego lub niemieckiego (nie można wybrać języka ojczystego)
oraz
*Program studiów może ulec nieznacznym zmianom.
Uwaga: Kolejność zajęć realizowanych przez osoby rozpoczynające studia od semestru letniego (od lutego lub marca) może różnić się od kolejności realizowanej przez osoby rozpoczynające od semestru zimowego (od października).
*UWAGA! Warunkiem uruchomienia specjalności jest przyjęcie odpowiedniej liczby studentów.
Kontakt
Biuro Rekrutacji Uniwersytetu Civitas
22 656 71 89
pok. 1251,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa