Nowe media

Udostępnij strone

  1. Rodzaj studiów:
    II stopnia (magisterskie uzupełniające)
  2. Tryb studiów:

    niestacjonarne

    (zobacz także: stacjonarne)

  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    2 lata (4 semestry)
  5. Kierunek:
    Socjologia

Zmiany, które zachodzą w sferze mediów i komunikacji, są równie fascynujące, co zaskakujące. Tempo, w jakim ewoluują nowe media, ich wpływ na kształtowanie się współczesnych społeczeństw, wymagają nieustannej aktualizacji wiedzy i umiejętności.

Niektórzy widzą w nowych mediach tylko rozrywkę, dzięki Collegium Civitas odkryjesz ich potencjał w edukacji, biznesie i zmianie społecznej.

Studia pozwolą Ci nie tylko zgłębić charakter i specyfikę zmian zachodzących w mediach i społeczeństwie cyfrowym. Dzięki interdyscyplinarnemu podejściu przyjrzysz się złożoności nowych mediów z różnych perspektyw – technologicznej, społecznej, kulturowej i ekonomicznej. Rozwiniesz umiejętności analizy i krytycznego myślenia, które pozwolą Ci zrozumieć i przewidywać kierunki rozwoju mediów cyfrowych.

Specjalność realizowana w partnerstwie ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska (IAB – Polska).
 

Jak to osiągniesz?
1
Poznasz najnowsze narzędzia i techniki stosowane w marketingu interaktywnym. Dowiesz się, jak i jakie media kupować, poznasz trendy w e-mail i social media marketingu, e-commerce czy UX. Poznasz proste, ale skuteczne techniki zwiększania sprzedaży online.

2
Poznasz najważniejsze narzędzia, z jakich będziesz korzystać w swojej pracy, np. do monitoringu mediów społecznościowych czy analityki internetowej. Nauczysz się obsługi narzędzi związanych z marketingiem mobilnym. Podczas zajęć kierunkowych poznasz zaawansowane metody badań jakościowych i ilościowych.

3
Wiedzę praktyczną zdobędziesz od najlepszych osób w branży. Zajęcia są prowadzone przez wybitne/wybitnych specjalistki/specjalistów z dziedziny marketingu interaktywnego, m.in.: Agatę Czech, Tomasza Woźniaka, Dawida Liegmana, Łukasza Głombickiego, Karola Jurge, Rafała Chelińskiego.

4
Większość zajęć ma charakter praktyczny. Dlatego podczas zajęć zaprojektujesz kampanie, będziesz analizować case’y i przygotujesz strategie promocji różnego rodzaju treści oraz produktów, kierowanych do rozmaitych grup docelowych. To osiągnięcia, o których warto wspomnieć w CV. W jego przygotowaniu wesprze Cię Akademickie Biuro Karier CC.

5
Będziesz się uczyć tylko tego, co naprawdę liczy się w branży – metodologia programu została opracowana przez ekspertów powołanych przez IAB Polska – Związek Pracodawców Branży Internetowej (Interactive Advertising Bureau). Co więcej, oprócz dyplomu Collegium Civitas, już na studiach możesz zdobyć certyfikat DIMAQ, który jest pierwszym w Polsce programem standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych.

 

Twoje korzyści finansowe

  • Stałe czesne dla kandydatów rozpoczynających studia w roku 2024/2025
  • W cenie czesnego: praktyki, konsultacje z wykładowcami, wydanie dyplomu, suplementu, doradztwo zawodowe i porady psychologiczne
  • Szeroka oferta zniżek w czesnym – np. za działalność na rzecz uczelni
  • Stypendia naukowe, które mogą pokryć czesne
  • Brak konieczności opłacania noclegu – studia niestacjonarne to 1 dzień weekendowy na uczelni i 1 dzień zajęć zdalnych

 

Co po studiach?

  • Domy mediowe
  • Agencje interaktywne
  • Agencje SEM/SEO
  • Agencje social media
  • Firmy badawcze
  • Firmy monitorujące media
  • Serwisy internetowe
  • Sklepy internetowe
  • Telewizje internetowe

Partner

specjalności

 

Kontakt

Biuro Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1210,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa

NEWSLETTER

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).