Być jak George Lucas – projektowanie marki globalnej z uwzględnieniem różnic kulturowych – szkolenie dla Studentek i Studentów CC

Udostępnij strone

Data wydarzenia: 2023-04-15

Zapraszamy na
szkolenie organizowane w ramach projektu Akademia Sukcesu

Być jak George Lucas – projektowanie marki globalnej z uwzględnieniem różnic kulturowych

15-16 kwietnia 2023 r., godz. 10:00-15:00, stacjonarnie w Collegium Civitas

Obowiązują zapisy. Liczba miejsc ograniczona.

Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności projektowania marki globalnej i atrakcyjnego komunikowania tej marki.  Uczestnicy poznają narzędzia bazujące na koncepcji monomitu i koncepcji 12 archetypów służące projektowaniu komunikacji globalnej, czyli ponad kulturowej.

PROWADZĄCY:  Jarosław Marek Spychała – filozof, kulturoznawca, wykładowca akademicki. Specjalizuje się w filozofii, marketingu, antropologii filozoficznej, kulturoznawstwie, kulturze popularnej, filmie, komiksie, edukacji. Wykładał na Uniwersytecie w Konstancji (2016), był dyrektorem School of Form / Uniwersytet SWPS Poznań (2013-2015) oraz dyrektorem Centrum Kultury w Żyrardowie (2015-2016).
W Collegium Civitas prowadzi seminarium Justin Bieber, Mojżesz i Coca-Cola? Archetypiczna siła marketingu.

PROGRAM SZKOLENIA
Warsztaty o kompleksowym charakterze obejmujące zakresem:

  • skuteczną komunikację
  • ćwiczenia na rozwijanie własnej kreatywności
  • case study wybranych marek globalnych
  • projektowania komunikacji marki metodą monomitu
  • projektowania komunikacji marki metodą 12 archetypów

Zapisy i szczegółowe informacje w zakładce Akademii Sukcesu