Być jak George Lucas – projektowanie marki globalnej z uwzględnieniem różnic kulturowych – szkolenie dla Studentek i Studentów CC
Zapraszamy na
szkolenie organizowane w ramach projektu Akademia Sukcesu
Być jak George Lucas – projektowanie marki globalnej z uwzględnieniem różnic kulturowych
15-16 kwietnia 2023 r., godz. 10:00-15:00, stacjonarnie w Collegium Civitas
Obowiązują zapisy. Liczba miejsc ograniczona.
Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności projektowania marki globalnej i atrakcyjnego komunikowania tej marki. Uczestnicy poznają narzędzia bazujące na koncepcji monomitu i koncepcji 12 archetypów służące projektowaniu komunikacji globalnej, czyli ponad kulturowej.
PROWADZĄCY: Jarosław Marek Spychała – filozof, kulturoznawca, wykładowca akademicki. Specjalizuje się w filozofii, marketingu, antropologii filozoficznej, kulturoznawstwie, kulturze popularnej, filmie, komiksie, edukacji. Wykładał na Uniwersytecie w Konstancji (2016), był dyrektorem School of Form / Uniwersytet SWPS Poznań (2013-2015) oraz dyrektorem Centrum Kultury w Żyrardowie (2015-2016).
W Collegium Civitas prowadzi seminarium Justin Bieber, Mojżesz i Coca-Cola? Archetypiczna siła marketingu.
PROGRAM SZKOLENIA
Warsztaty o kompleksowym charakterze obejmujące zakresem:
- skuteczną komunikację
- ćwiczenia na rozwijanie własnej kreatywności
- case study wybranych marek globalnych
- projektowania komunikacji marki metodą monomitu
- projektowania komunikacji marki metodą 12 archetypów
Zapisy i szczegółowe informacje w zakładce Akademii Sukcesu