Przedmioty* specjalności Biznes międzynarodowy i negocjacje od r. ak. 2024/2025
- Etyka w biznesie
- Innowacje i zarządzanie zmianą
- Lobbying i negocjacje w środowisku międzynarodowym
- Otoczenie prawne międzynarodowego biznesu
- Reklama międzynarodowa i PR
- Światowy ład korporacyjny
- Zaawansowane analizy rynkowe
- Zarządzanie projektami
*Program studiów może ulec nieznacznym zmianom.
Przedmioty fakultatywne w r. ak. 2023/2024*
- (Nie)popularność mediacji w Polsce – jak upowszechniać idee sprawiedliwości naprawczej? Projekt szkoleniowo-rozwojowy
- Atrakcyjność społeczna jednostki; charyzma, przywództwo, wpływ społeczny
- Business Intelligence
- Country and city branding
- Dlaczego NIEprawda jest ciekawsza? – o potędze teorii spiskowych, manipulacji i fake newsów
- Dziennikarstwo polityczne czy apolityczne? Fałszywy dylemat w służbie nieosiągalnego obiektywizmu
- Edukacja społeczna – efektywność i zasady tworzenia
- Ekonomia behawioralna
- Elon Musk czy Jurek Owsiak – jak mam zaplanować moją karierę?
- Everything You Always Wanted to Know About Queer Studies But Were Afraid to Ask
- Film jako zwierciadło duszy
- Głupota; dar czy przekleństwo
- Jaki reportaż przetrwa cyfrową ofensywę i technologiczna nawałnicę? Czyich książek i dlaczego, nie napisze AI?
- Kapitalizm i jego wrogowie
- Kobieta w marketingu i reklamie
- Komunikacja specjalistyczna
- Kurs demokracji praktycznej: jak pozyskiwać informacje publiczne?
- Leadership and management in Agile and AI transformation
- Małe kroki zmian
- Marka zaangażowana 2.0 – projekt badawczy CC we współpracy z biznesowymi partnerami zewnętrznym
- Marketing doświadczeń w zarządzaniu marką
- Marketing środowiskowy i zero waste
- Marketing w obliczu zielonej transformacji – branding i komunikacja
- Międzynarodowe Rynki i Instrumenty Finansowe
- Międzynarodowy ekstremizm polityczny
- Mroczna historia kina
- Otwórz usta – sztuka mówienia
- Płeć, ciało, intymność
- Political Strategies in a Multipolar World
- Problemy i perspektywy współpracy polsko-ukraińskiej opartej na korzyściach edukacyjnych, kulturalnych, gospodarczych
- Product Discovery – jak tworzyć produkty i usługi, odpowiadające na faktyczne problemy/potrzeby użytkowników?
- Przyszłość liberalizmu
- Przyszłość przywództwa i zarządzania produktem w transformacji Agile i AI
- Psychologia reklamy i konsumenta
- Społeczeństwo i gospodarka wobec nowych technologii
- Storytellers Club – Klub Opowiadaczy Historii
- Sztuczna inteligencja w biznesie
- Teoria i praktyka propagandy
- Transhumanizm i nowe cyborgi w narracjach społecznych i zastosowaniach biznesowych
- Transhumanism: past, present and future
- Undying temptation: The strange attractiveness of radical left-wing thought to affluent middle-class societies in the 21st century
- Warsztat podcastowy
- Wsparcie IT dla funkcji personalnej
- Wstęp do Krytycznej Analizy Dyskursu. Przegląd teorii i metod
- Zarządzanie różnorodnością. Diversity&Inclusion w praktyce
*UWAGA! Warunkiem uruchomienia przedmiotu fakultatywnego jest zarejestrowanie się odpowiedniej liczby studentów.
Dostępność przedmiotów fakultatywnych w poszczególnych semestrach może ulegać zmianom. Informacje szczegółowe dostępne w systemie Wirtualna Uczelnia.
Przedmioty* kierunku Stosunki międzynarodowe II stopnia od r. ak. 2024/2025
- Cywilizacja europejska
- Metodologia badan stosunków międzynarodowych
- Międzynarodowa ekonomia polityczna
- Mocarstwa wobec wyzwan i zagrożen XXI wieku – dyskusje
- Myślenie krytyczne
- Negocjacje i mediacje w środowisku wielokulturowym
- Procesy globalizacji
- Statystyka
- Strategie polityczne w wielobiegunowym świecie
- Studia strategiczne
- Wspólna polityka zagraniczna Unii Europejskiej
- Współczesne stosunki międzynarodowe – teoria i praktyka
- Proseminarium dyplomowe
- Seminarium dyplomowe
- Zajęcia dyplomowe
*Program studiów może ulec nieznacznym zmianom.
*Program studiów może ulec nieznacznym zmianom.
Uwaga: Kolejność zajęć realizowanych przez osoby rozpoczynające studia od semestru letniego (od lutego lub marca) może różnić się od kolejności realizowanej przez osoby rozpoczynające od semestru zimowego (od października).
Kontakt
Biuro Rekrutacji Collegium Civitas
22 656 71 89
pok. 1210, 12 piętro
Pałac Kultury i Nauki
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa
Pałac Kultury i Nauki
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa