- Rodzaj studiów:I stopnia (licencjackie)
- Tryb studiów:
stacjonarne
(zobacz także: niestacjonarne)
- Język wykładowy:polski
- Czas trwania studiów:3 lata (6 semestrów)
- Kierunek:Zarządzanie
W erze, gdzie każde kliknięcie i przewinięcie ekranu może być zmierzone, digital marketing przekształca dane w dialog, zainteresowania w interakcje, a obserwacje w lojalność. Dzięki zrozumieniu zachowań online można tworzyć kampanie, które nie tylko przyciągają uwagę, ale także angażują i inspirują, przekuwając cyfrowe ślady w realne ścieżki sukcesu.
Niektórzy chcą być influencerami, a dzięki studiom w Collegium Civitas, to Ty będziesz wywierać wpływ!
Ten kierunek przygotuje Cię nie tylko do tworzenia skutecznych kampanii w mediach społecznościowych. Zdobędziesz tu praktyczną wiedzę zarządzania projektami online i prowadzenia firmy w cyfrowej przestrzeni. Już podczas studiów możesz zdobyć certyfikat DIMAQ Basic wydawany przez IAB Polska! Stań się specjalistką/specjalistą w branży.
Twoje korzyści finansowe
- Stałe czesne dla kandydatów rozpoczynających studia w roku 2024/2025
- W cenie czesnego: praktyki, konsultacje z wykładowcami, wydanie dyplomu oraz suplementu
- Szeroka oferta zniżek w czesnym – np. za działalność na rzecz uczelni
- Stypendia naukowe, które mogą pokryć czesne
Co po studiach?
- Agencje reklamowe
- Agencje interaktywne
- Domy mediowe
- Start-upy
- Działy marketingu firm i instytucji
- Własna działalność gospodarcza
Kontakt
Biuro Rekrutacji Collegium Civitas
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa