- Rodzaj studiów:II stopnia (magisterskie uzupełniające)
- Tryb studiów:stacjonarne
- Język wykładowy:angielski
- Czas trwania studiów:2 lata (4 semestry)
- Kierunek:Zarządzanie
Fascynuje Cię wpływ technologii na zachowania konsumentów i transformację komunikacji? Czy chcesz zrozumieć wpływ algorytmów, mediów społecznościowych i sztucznej inteligencji na strategie marketingowe i codzienne podejmowanie decyzji? Czy chcesz zdobyć umiejętności, które zapewnią Ci sukces w gospodarce cyfrowej? Jeśli tak, ta specjalność jest Twoją przepustką do przyszłości.
Program Digital Marketing na Uniwersytecie Civitas łączy dogłębne zrozumienie narzędzi cyfrowych z solidnymi podstawami w zakresie badań społecznych i komunikacji strategicznej. Dowiesz się, jak platformy cyfrowe, dane i automatyzacja wpływają na marketing. Nauczysz się, jak tworzyć kampanie, które w znaczący sposób docierają do odbiorców. To interdyscyplinarne podejście pozwoli Ci zdobyć wysoko cenione umiejętności potrzebne do poruszania się i odgrywania wiodącej roli w dzisiejszym cyfrowym środowisku biznesowym.
Perspektywy kariery:
Absolwenci tego programu są przygotowani do pracy w:
- agencjach marketingu cyfrowego i reklamowych
- działach marketingu w organizacjach publicznych i prywatnych
- firmach informatycznych i technologicznych
- instytucjach badawczych i think tankach
- start-upach i centrach innowacji
- organizacjach pozarządowych i instytucjach sektora publicznego zajmujących się komunikacją cyfrową