Digital Marketing

Udostępnij strone

  1. Rodzaj studiów:
    II stopnia (magisterskie uzupełniające)
  2. Tryb studiów:
    stacjonarne
  3. Język wykładowy:
    angielski
  4. Czas trwania studiów:
    2 lata (4 semestry)
  5. Kierunek:
    Zarządzanie

Fascynuje Cię wpływ technologii na zachowania konsumentów i transformację komunikacji? Czy chcesz zrozumieć wpływ algorytmów, mediów społecznościowych i sztucznej inteligencji na strategie marketingowe i codzienne podejmowanie decyzji? Czy chcesz zdobyć umiejętności, które zapewnią Ci sukces w gospodarce cyfrowej? Jeśli tak, ta specjalność jest Twoją przepustką do przyszłości.

Program Digital Marketing na Uniwersytecie Civitas łączy dogłębne zrozumienie narzędzi cyfrowych z solidnymi podstawami w zakresie badań społecznych i komunikacji strategicznej. Dowiesz się, jak platformy cyfrowe, dane i automatyzacja wpływają na marketing. Nauczysz się, jak tworzyć kampanie, które w znaczący sposób docierają do odbiorców. To interdyscyplinarne podejście pozwoli Ci zdobyć wysoko cenione umiejętności potrzebne do poruszania się i odgrywania wiodącej roli w dzisiejszym cyfrowym środowisku biznesowym.

Perspektywy kariery:

Absolwenci tego programu są przygotowani do pracy w:

  • agencjach marketingu cyfrowego i reklamowych
  • działach marketingu w organizacjach publicznych i prywatnych
  • firmach informatycznych i technologicznych
  • instytucjach badawczych i think tankach
  • start-upach i centrach innowacji
  • organizacjach pozarządowych i instytucjach sektora publicznego zajmujących się komunikacją cyfrową

 

Kontakt

Biuro Rekrutacji Uniwersytetu Civitas

22 656 71 89
pok. 1251, Pałac Kultury i Nauki, 12 p. pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa