- Rodzaj studiów:II stopnia (magisterskie uzupełniające)
- Tryb studiów:
stacjonarne
- Język wykładowy:polski i angielski
- Czas trwania studiów:2 lata (4 semestry)
- Kierunek:Zarządzanie
„Celem marketingu jest poprawa ludzkiego życia i przyczynianie się do powszechnego dobrostanu. […] Marketing 5.0 polega na zastosowaniu technologii imitujących ludzkie zachowanie, aby stworzyć, zakomunikować, dostarczyć i zwiększyć wartość doświadczaną przez klienta na jego ścieżce zakupowej.” – Philip Kotler
Niektórzy koncentrują się na masowym przekazie, Ty, dzięki studiom w Collegium Civitas, spersonalizujesz swoją komunikację!
Z nami rozwiniesz swoje umiejętności w zakresie personalizacji komunikacji. Wykorzystasz przy tym najnowocześniejsze technologie, takie jak sztuczna inteligencja, internet rzeczy (IoT) i big data. Wszystko po to, aby tworzyć strategie marketingowe, które nie tylko przyciągają uwagę, ale także przyczyniają się do dobrostanu społecznego i środowiskowego.
Twoje korzyści finansowe
- Stałe czesne dla kandydatów rozpoczynających studia w roku 2024/2025
- W cenie czesnego: praktyki, konsultacje z wykładowcami, wydanie dyplomu oraz suplementu
- Szeroka oferta zniżek w czesnym – np. za działalność na rzecz uczelni
- Stypendia naukowe, które mogą pokryć czesne
Co po studiach?
- Małe, średnie i duże przedsiębiorstwa
- Korporacje i organizacje międzynarodowe
- Działy marketingu
- Agencje marketingowe
- Agencje eventowe
- Firmy analityczne
- Własna działalność
Kontakt
Biuro Rekrutacji Collegium Civitas
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa