-
Rodzaj studiów:II stopnia (magisterskie uzupełniające)
-
Tryb studiów:
niestacjonarne
(zobacz także: stacjonarne)
-
Język wykładowy:polski
-
Czas trwania studiów:2 lata (4 semestry)
Czego się nauczysz?
- Zdobędziesz wiedzę o tym, jak tworzyć i zarządzać innowacyjnymi produktami i usługami, które odpowiadają na potrzeby nowoczesnego rynku.
- Poznasz nowoczesne metody zarządzania zespołami marketingowymi, które pomogą Ci działać skutecznie w dynamicznych środowiskach pracy.
- Zrozumiesz profile współczesnych konsumentów i ich zmieniające się nawyki, dzięki czemu trafniej zaplanujesz działania promocyjne marki.
- Nauczysz się, jak budować relacje między marką a klientem, tworząc wartościowe doświadczenia i przywiązanie do produktu lub usługi.
- Przygotujesz się do pracy w agencjach reklamowych, marketingowych, digitalowych oraz działach sprzedaży różnych typów firm.
- Poznasz nowoczesne narzędzia marketingowe, w tym programy monitorujące działania w internecie i poza nim, oraz sposoby tworzenia atrakcyjnego contentu.
Praca dla Ciebie
- Kierunek marketing i sprzedaż to dobry wybór, jeśli chcesz pracować w agencji reklamowej, digitalowej lub w dziale sprzedaży dowolnej firmy.
- Na studiach poznasz narzędzia i strategie, które zwiększają skuteczność działań marketingowych i poprawiają wyniki sprzedażowe firm.
- Zdobędziesz kompetencje, które cenione są przez pracodawców i realnie wpływają na rozwój przedsiębiorstw na konkurencyjnym rynku.
- Możesz pracować jako specjalista ds. marketingu lub obsługi klienta, a także rozwijać się w roli doradcy lub brand menedżera.
- Jeśli myślisz o własnym biznesie, kierunek marketing i sprzedaż da Ci narzędzia do skutecznego promowania usług i budowania marki.
Kontakt
Biuro Rekrutacji Uniwersytetu Civitas
22 656 71 89
pok. 1251,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa