- Rodzaj studiów:I stopnia (licencjackie)
- Tryb studiów:niestacjonarne
(zobacz także: stacjonarne)
- Język wykładowy:polski
- Czas trwania studiów:3 lata (6 semestrów)
- Kierunek:Stosunki międzynarodowe
Globalny marketing to przede wszystkim innowacje i kreatywność, które kształtują przyszłość komunikacji międzynarodowej.
Niektórzy zastanawiają się nad wpływem nowych technologii na marketing, Ty dzięki studiom w Collegium Civitas, nauczysz się je wykorzystywać do tworzenia innowacyjnych kampanii marketingowych i reklam.
Nie tylko przekażemy Ci kompleksową wiedzę o najnowszych trendach w mediach społecznościowych, technikach i narzędziach marketingowych. Nauczysz się także planować i koordynować kampanie marketingowe o globalnym zasięgu. I to takie, które będą skuteczne w różnorodnych kulturowo regionach.
Jak to osiągniesz?
1
Nauczysz się, jak kształtować produkty i marki, w tym markę narodową, aby odnosiły sukces na globalnej arenie. Zrozumiesz, jak wykorzystywać trendy w mediach społecznościowych do budowania silnej obecności marki.
2
Opanujesz umiejętność stosowania zaawansowanych instrumentów marketingowych, w tym narzędzi analitycznych i programów do analizy danych. Rozwiniesz także kompetencje miękkie, jak autoprezentacja czy komunikacja interpersonalna, w tym także międzykulturowa.
3
Pod okiem praktyczek/praktyków w dziedzinie dyplomacji, stosunków międzynarodowych i marketingu, poznasz branżę od środka, zdobywając praktyczne umiejętności i cenne wskazówki.
4
Dzięki licznym warsztatom i ćwiczeniom, będziesz planować swoje pierwsze kampanie marketingowe, co pozwoli Ci na praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy.
5
Praktyki w firmach działających w obszarze marketingu międzynarodowego, reklamy i nowych mediów pozwolą Ci na zdobycie doświadczenia i umiejętności. Staną się one solidnym fundamentem Twojej przyszłej kariery. Pomoże Ci o nią zadbać także Akademickie Biuro Karier CC, które przez cały czas trwania studiów oferuje kompleksowe wsparcie doradcze i coachingowe.
Twoje korzyści finansowe
- Stałe czesne dla kandydatów rozpoczynających studia w roku 2024/2025
- W cenie czesnego: praktyki, konsultacje z wykładowcami, wydanie dyplomu oraz suplementu
- Szeroka oferta zniżek w czesnym – np. za działalność na rzecz uczelni
- Stypendia naukowe, które mogą pokryć czesne
- Brak konieczności opłacania noclegu – studia niestacjonarne to 1 dzień weekendowy na uczelni i 1 dzień zajęć zdalnych
Co po studiach?
- Agencje brandingowe
- Domy mediowe
- Agencje marketingowe i PR
- Portale internetowe
- Działy marketingu, promocji i PR w przedsiębiorstwach oraz instytucjach
- Media (internet, telewizja, prasa, radio)
- Instytucje publiczne, państwowe i samorządowe
- Korporacje i organizacje międzynarodowe
- Firmy konsultingowe
Kontakt
Biuro Rekrutacji Collegium Civitas
22 656 71 89
pok. 1210,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa