- Rodzaj studiów:II stopnia (magisterskie uzupełniające)
- Tryb studiów:
niestacjonarne
(zobacz także: stacjonarne)
- Język wykładowy:polski
- Czas trwania studiów:2 lata (4 semestry)
- Kierunek:Socjologia
Zmiany, które zachodzą w sferze mediów i komunikacji, są równie fascynujące, co zaskakujące. Tempo, w jakim ewoluują nowe media, ich wpływ na kształtowanie się współczesnych społeczeństw, wymagają nieustannej aktualizacji wiedzy i umiejętności.
Niektórzy widzą w nowych mediach tylko rozrywkę, dzięki Collegium Civitas odkryjesz ich potencjał w edukacji, biznesie i zmianie społecznej.
Studia pozwolą Ci nie tylko zgłębić charakter i specyfikę zmian zachodzących w mediach i społeczeństwie cyfrowym. Dzięki interdyscyplinarnemu podejściu przyjrzysz się złożoności nowych mediów z różnych perspektyw – technologicznej, społecznej, kulturowej i ekonomicznej. Rozwiniesz umiejętności analizy i krytycznego myślenia, które pozwolą Ci zrozumieć i przewidywać kierunki rozwoju mediów cyfrowych.
Specjalność realizowana w partnerstwie ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska (IAB – Polska).
Twoje korzyści finansowe
- Stałe czesne dla kandydatów rozpoczynających studia w roku 2024/2025
- W cenie czesnego: praktyki, konsultacje z wykładowcami, wydanie dyplomu, suplementu, doradztwo zawodowe i porady psychologiczne
- Szeroka oferta zniżek w czesnym – np. za działalność na rzecz uczelni
- Stypendia naukowe, które mogą pokryć czesne
- Brak konieczności opłacania noclegu – studia niestacjonarne to 1 dzień weekendowy na uczelni i 1 dzień zajęć zdalnych
Co po studiach?
- Domy mediowe
- Agencje interaktywne
- Agencje SEM/SEO
- Agencje social media
- Firmy badawcze
- Firmy monitorujące media
- Serwisy internetowe
- Sklepy internetowe
- Telewizje internetowe
Kontakt
Biuro Rekrutacji Collegium Civitas
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa