Psychologia biznesu i przywództwa - specjalność w przygotowaniu

Udostępnij strone

  1. Rodzaj studiów:
    jednolite magisterskie
  2. Tryb studiów:

    niestacjonarne

    (zobacz także: stacjonarne)

  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    5 lat (10 semestrów)
  5. Kierunek:
    Psychologia 

Czego się nauczysz?

  • Poznasz mechanizmy psychologiczne, które wpływają na funkcjonowanie jednostek i zespołów w środowisku biznesowym. Dowiesz się, jak skutecznie działać w organizacji i podejmować trafne decyzje.
  • Nauczysz się prowadzić efektywną komunikację interpersonalną w biznesie. Zrozumiesz, jak budować relacje oparte na zaufaniu oraz wspierać współpracę w zespole.
  • Opanujesz nowoczesne techniki przywództwa i zarządzania zespołem. Dowiesz się, jak skutecznie delegować zadania, motywować pracowników i realizować wspólne cele.
  • Zdobędziesz wiedzę z zakresu psychologii konsumenta i mechanizmów podejmowania decyzji zakupowych. Zrozumiesz, co wpływa na wybory klientów i jak budować ich zaangażowanie.
  • Nauczysz się analizować i wykorzystywać strategie wywierania wpływu w świecie biznesu. Dowiesz się, jak podejmować skuteczne działania i wzmacniać swoją pozycję w organizacji.
  • Poznasz metody rekrutacji, oceny kompetencji i rozwoju talentów. Zrozumiesz, jak wspierać rozwój pracowników i budować silne, zintegrowane zespoły.

 

Praca dla Ciebie

  • Jako psycholog biznesu, wykorzystasz wiedzę z zakresu psychologii konsumenta, projektowania kampanii reklamowych, które skutecznie przyciągają uwagę, budują zaangażowanie i wspierają działania sprzedażowe.
  • Możesz pracować jako analityk rynku – badając trendy i potrzeby klientów, pomożesz firmom podejmować trafne decyzje strategiczne i biznesowe.
  • Przygotujesz się do roli menedżera zespołu – nauczysz się motywować pracowników, budować zaangażowanie i wspierać rozwój potencjału zespołów w organizacji.
  • Zdobędziesz kompetencje w zakresie negocjacji i mediacji, dzięki którym wesprzesz firmy w rozwiązywaniu konfliktów i budowaniu trwałych relacji biznesowych.
  • Poznasz zagadnienia związane z zarządzaniem marką i produktem, co umożliwi Ci rozwój kariery w branży marketingowej, reklamowej oraz w obszarze e-commerce.
  • Dzięki wiedzy o neuroróżnorodności w miejscu pracy przyczynisz się do tworzenia zespołów, które są różnorodne, inkluzywne i skuteczne we wspólnym działaniu.

 

 

Kontakt

Biuro Rekrutacji Uniwersytetu Civitas

22 656 71 89
pok. 1251, Pałac Kultury i Nauki, 12 p. pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa