Socjologia

Udostępnij strone

Przedmioty obowiązkowe specjalności Badania społeczne i analityka danych w erze cyfrowej*

  • Algorytmy i ich społeczne konsekwencje
  • Analiza trendów
  • Badania fokusowe: teoria i praktyka
  • Design Thinking z burzą mózgów z AI
  • Edukacja społeczna – efektywność i zasady tworzenia
  • Gospodarka danych, cyfrowe tożsamości i nowe matryce władzy
  • Kampanie społeczne w sieciach społecznych
  • Od liczb do opowieści: sztuka wizualizacji i prezentacji danych
  • Warsztat krytycznej refleksji: analiza tekstów filozoficznych i społeczno-politycznych
  • Warsztat socjologa: podstawy skutecznej komunikacji
  • Warsztat wyobraźni socjologicznej: teorie socjologiczne w praktyce
  • Wstęp do socjologii cyfrowej

* Program może ulec nieznacznym zmianom

Przedmioty obowiązkowe specjalności Komunikacja cyfrowa i social media w kampaniach wyborczych i społecznych*

  • AI, fake newsy i i pułapki dezinformacji
  • Etyka komunikacji cyfrowej i ochrona prywatności
  • Kryzysy wizerunkowe i zarządzanie reputacją w mediach cyfrowych
  • Mobilizacja społeczna i aktywizm cyfrowy
  • Prawne regulacje komunikacji cyfrowej. Kontekst krajowy, unijny i międzynarodowy
  • Społeczne mechanizmy kształtowania opinii publicznej w dobie mediów cyfrowych
  • Strategie komunikacji politycznej w erze cyfrowej
  • Warsztat krytycznej refleksji: analiza tekstów filozoficznych i społeczno-politycznych
  • Warsztat marketera. Tworzenie i optymalizacja treści w mediach społecznościowych
  • Warsztat marketera. Tworzenie strategii kampanii w mediach społecznościowych
  • Warsztat socjologa: podstawy skutecznej komunikacji
  • Warsztat wyobraźni socjologicznej: teorie socjologiczne w praktyce

* Program może ulec nieznacznym zmianom

Przedmioty obowiązkowe specjalności Kryminologia*

  • Przestępczość w cyberprzestrzeni
  • Przestępczość zorganizowana
  • Psychologia kryminalna
  • Socjologia kontroli i dewiacji społecznej
  • Służby i instytucje państwa w przeciwdziałaniu przestępczości
  • Terror kryminalny – aspekty prawne i kryminologiczne
  • Warsztat krytycznej refleksji: analiza tekstów filozoficznych i społeczno-politycznych
  • Warsztat socjologa: podstawy skutecznej komunikacji
  • Warsztat wyobraźni socjologicznej: teorie socjologiczne w praktyce
  • Wiktymologia
  • Zabójcy seryjni
  • Zjawiska kryminogenne i przeciwdziałanie przestępczości

* Program może ulec nieznacznym zmianom

Przedmioty specjalności Psychologia społeczna*

  • Co nas napędza, co nas podnieca – teorie i narzędzia badania motywacji
  • Komunikacja interpersonalna
  • Podstawy psychologii ogólnej
  • Procesy grupowe i rozwiązywanie konfliktów
  • Profilaktyka stresu i wypalenia zawodowego
  • Psychologia międzykulturowa
  • Psychologia społeczna w praktyce
  • Psychologia zmiany
  • Warsztat krytycznej refleksji: analiza tekstów filozoficznych i społeczno-politycznych
  • Warsztat socjologa: podstawy skutecznej komunikacji
  • Warsztat wyobraźni socjologicznej: teorie socjologiczne w praktyce
  • Wstęp do psychologii społecznej

* Program może ulec nieznacznym zmianom

Przedmioty obowiązkowe specjalności Socjologia i psychologia reklamy i zachowań konsumenckich*

  • Badania rynku, mediów i reklamy
  • Branding
  • Marketing cyfrowy i media społecznościowe
  • Podstawy marketingu i reklamy, zastosowania AI w marketingu
  • Psychologia reklamy i zachowań konsumenckich
  • Socjologia konsumpcji, mody i trendów konsumenckich
  • Społeczne postrzeganie i etyka reklamy
  • Strategie mediowe i planowanie kampanii promocyjnych
  • Warsztat krytycznej refleksji: analiza tekstów filozoficznych i społeczno-politycznych
  • Warsztat reklamy multimedialnej
  • Warsztat socjologa: podstawy skutecznej komunikacji
  • Warsztat wyobraźni socjologicznej: teorie socjologiczne w praktyce

* Program może ulec nieznacznym zmianom

Przedmioty obowiązkowe specjalności Zielona transformacja i komunikacja społeczna*

  • Komunikacja społeczna – projektowanie przekazu
  • Media w komunikacji społecznej
  • Pracownia – live study
  • Public Relation i rzecznictwo w komunikacji społecznej
  • Reklama odpowiedzialna
  • Strategia marki zaangażowanej
  • Warsztat krytycznej refleksji: analiza tekstów filozoficznych i społeczno-politycznych
  • Warsztat socjologa: podstawy skutecznej komunikacji
  • Warsztat wyobraźni socjologicznej: teorie socjologiczne w praktyce
  • Wyzwania klimatyczne i zrównoważony rozwój – praktyczne wprowadzenie .
  • Zielona transformacja – cele, stan na dziś, kierunki rozwoju
  • Zrównoważony rozwój: perspektywa biznesu – zasady, szanse, narzędzia komunikacji

* Program może ulec nieznacznym zmianom

Kontakt

Biuro Rekrutacji Uniwersytetu Civitas

22 656 71 89
pok. 1251, Pałac Kultury i Nauki, 12 p. pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa